به همت مرکز نیکوکاری «ترنم مهر» اداره کل شهرستان‌های استان تهران انجام شد:

توزیع بسته‌های لواز‌م‌التحریر توسط مرکز نیکوکاری ترنم مهر

تهران(پانا) - در آغاز سال جدید تحصیلی، به همت جمعیت خیریه مرکز نیکوکاری «ترنم مهر»، وابسته به اداره کل شهرستان‌های استان تهران، بسته‌های جامع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان‌های استان تهران توزیع شد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته‌های لواز‌م‌التحریر توسط مرکز نیکوکاری ترنم مهر

مرکز نیکوکاری «ترنم مهر» جمعیت خیریه متعلق به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران، در راستای تقویت فعالیت‌های نیکوکاری، ترویج فرهنگ خیر و احسان، به فعالیت‌های خیریه برای دانش آموزان کم‌برخوردار در سطح استان می پردازد.

این مرکز در واقع بازوی پرتوان و تشکل‌ خدمت‌رسان مکمل فعالیت‌های نیکوکارانه اداره کل شهرستان‌های استان تهران است، که موجب ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌ شده توسط این نهاد به دانش‌آموزان کم‌برخوردار تحت حمایت و اقشار نیازمند می‌شود.

مرکز نیکوکاری ترنم مهر، در مناسبت‌های مختلف به انجام امور خیریه و نیکوکاری می پردازد و در آغاز سال تحصیلی جاری با کمک سایر نهادها، تعداد ۲۰۰ بسته کامل لوازم تحریر باکیفیت شامل دفتر مداد تراش، پاک کن، خط کش، مداد رنگی، قمقمه آب، کیف کوله و سایر ملزومات مورد نیاز دانش آموزی، برای دانش آموزان کم‌برخوردار در مناطق شهرستان‌های استان تهران، تهیه و ارسال کرد.

همکاران اداری آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز به صورت ماهانه با کسر مبلغی از دریافتی حقوق خود به این خیریه کمک می‌کنند؛ همچنین این مرکز با یاری خیرین، نیکوکاران و گروه‌های جهادی در مناسبت‌های مختلف به فعالیت‌های خیرخواهانه می‌پردازد.

مرکز نیکوکاری ترنم مهر، در جهت تقویت بُعد مردمی خدمت‌رسانی به نیازمندان، هدفمند‌سازی فعالیت‌ها و هم‌افزایی به مناسبت های مختلف به عنوان نمونه در زمان آغاز سال نو به تهیه ملزومات پوشاک برای دانش آموزان کم برخوردار می پردازد.

شایان ذکر است، خیّران و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۳۹۹۷۵۹ و یا از طریق دفتر مرکز نیکوکاری ترنم مهر مستقر در واحد سازمان دانش‌آموزی اداره کل شهرستان‌های استان تهران، در سطح استان کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنند.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار