دشمنان حضور هزار نفر ‌از 16 میلیون دانش‌آموز در ناآرامی‌ها را بزرگ‌‎نمایی کردند

تهران (پانا) - معاون آموزش وزارت متوسطه آموزش و پرورش گفت‌‌ شاید فقط هزار نفر از دانش‌آموزان در این آشوب‌ها حضور داشته باشند و این رقم در میان 16 میلیون دانش‌آموز بسیار ناچیز است.

کد مطلب: ۱۳۱۴۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان حضور هزار نفر ‌از 16 میلیون دانش‌آموز در ناآرامی‌ها را بزرگ‌‎نمایی کردند

محمدمهدی کاظمی در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان البرز گفت: بیش از 16 میلیون دانش‌آموز در مدارس کشور تحصیل می‌کنند که شاید یک‌هزار نفر از آن‌ها در این آشوب‌ها حضور داشته باشند اما رسانه‌های وابسته به دشمنان آن را بزرگ‌نمایی می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: ماموریت ما تعلیم و تربیت است و در این راه باید قوی عمل کنیم تا در گام دوم انقلاب به اهداف‌مان برسیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از 26 ماه آموزش مدارس ایران به‌طور کامل به آموزش حضوری بازگشت و این موضوع برای دشمنان سخت بود و به فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) یک حادثه و بهانه‌ای شد تا آنان در کشور آشوب ایجاد کنند و آموزش حضوری را به‌سمت غیرحضوری ببرند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ماحصل رفتار، ظاهر و پوشش دانش‌آموزان امروز به علت دوری بیش از 2 ساله آن‌ها از فضای مدرسه است زیرا مدرسه دارای قانون و مقررات است و هر دانش آموزی ملزم به رعایت آن است.

کاظمی با اشاره به اینکه باید این وضعیت را برای دانش‌آموزان آگاهی‌بخشی کنیم، عنوان کرد: اغتشاش و ناامنی خط قرمز همه کشورها است و دشمنان ایران به هر بهانه‌ای با روش جنگ نرم و آشوب می‌خواهند به امنیت و اقتدار کشورمان صدمه بزنند.

وی یادآورشد: ماموریت ما تعلیم و تربیت است و در این راه باید قوی عمل کنیم که امنیت مدرسه در این راه اهمیت زیادی دارد.

وی تصریح کرد: در این شرایط خاص همه مدیران و کارکنان مدارس باید اوضاع را کنترل کنند و هوشیار باشند زیرا دشمنان با استفاده از هیجانات و اقتضائات سنی دانش‌آموزان، آن‌ها را تحریک می‌کنند و به‌دنبال برهم زدن فضای مدرسه هستند لذا این موضوع مهم را باید برای آن‌ها با گفت‌و‌گو تبیین کرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مدارس زیر‌ساخت علم و پژوهش را در کشور ایجاد می‌کنند پس اگر به‌دنبال ایران قوی هستیم، ضرورت علم و پژوهش باید درک شود.

وی مهم‌ترین فعالیت آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس در مهر ‌را سازماندهی و برنامه‌ریزی برای یکسال تحصیلی ۱۶ میلیون دانش‌آموز عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار