با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور انجام شد؛

افتتاح مدرسه خیرساز ایمان ویژه دانش‌آموزان با آسیب شنوایی و جسمی حرکتی در استان قم

تهران (پانا) - مدرسه خیرساز ایمان با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه خیرساز ایمان ویژه دانش‌آموزان با آسیب شنوایی و جسمی حرکتی در استان قم

مدرسه خیرساز ایمان با حضور حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، اربابی خیر مدرسه ساز، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی افتتاح شد.

در این مراسم حمید طریفی حسینی، خیرین مدرسه ساز را شرکای راهبردی آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: هدفی که ما در نظام تعلیم و تربیت برای انتقال مفاهیم و ارزش هایی چون انفاق، ایثار، فداکاری و گذشت به دانش‌آموزان دنبال می‌کنیم، خیرین محترم با اقدام نیک و خیر خود انجام می‌دهند.

وی افزود: این عمل خداپسندانه ضمن داشتن اجر آخروی و دنیوی برای این عزیزان ثمرات بزرگی برای نظام تعلیم و تربیت داشته باشد.

در ادامه رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به آیه 11 سوره صف، خیرین مدرسه ساز را مصداق این آیه دانست و ساخت این مجموعه آموزشی، توانبخشی را جزو آثار فاخر استان قم برشمرد.

‌مجتمع آموزشی و توانبخشی ایمان ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه آسیب دیده شنوایی و جسمی و حرکتی در 4 طبقه شامل سالن اجتماعات، مجتمع توانبخشی، سالن چند منظوره و مدرسه ای در دوطبقه و در مساحتی بالغ بر 2600 متر مربع شامل 12 کلاس درس و 9 واحد اداری، جنبی و کارگاهی، نمازخانه و سالن چندمنظوره در سال 1400 شروع به ساخت کرد و در مهر ماه 1402-1401 به بهره برداری رسید.

در حاشیه این مراسم رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از مدرسه حسین مسعودیان که مراحل پایان کار خود را می‌گذارند بازدید کرد و از نزدیک در جریان اتمام مراحل ساخت این مجموعه آموزشی واقع در منطقه پردیسان قم قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار