بررسی مشکلات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر آموزش و پرورش و نایب رئیس مجلس

یاسوج (پانا) - وزیر آموزش و پرورش و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جهت افتتاح چند پروژه آموزشی در یاسوج و سی‌سخت و بررسی مشکلات آموزشی، به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر آموزش و پرورش و نایب رئیس مجلس

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به همراه علی نیک زاد برای افتتاح چند پروژه آموزشی در شهرهای یاسوج و سی‌سخت و همچنین بررسی مشکلات آموزش‌ و پرورش به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

در ابتدا با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات آموزش و پرورش کشور و استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در این نشست، موضوعات مختلفی همچون کنکور، مشکلات ایجاد شده و وضعیت نامناسب فضاهای آموزشی و مشکلات سرویس‌های بهداشتی مدارس در روستاها مورد بحث قرار گرفت و وزیر آموزش و پرورش در خصوص رفع این مشکلات قول پیگیری داد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان خواستار کمک به حل مشکلات فضاهای فیزیکی مدارس، نمازخانه‌ها و مشکلات آموزشی در آموزش و پرورش در کهگیلویه وبویراحمد شد.

بهره‌برداری از یک باب مدرسه در شهرک صنعتی، بهره برداری از یک باب مدرسه در روستای مزدک و یک باب مدرسه در چنارستان یاسوج همچنین افتتاح چند مدرسه دیگر در شهر سی‌سخت از مهمترین برنامه‌های سفر این هیات به استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار