مدیرعامل یک شرکت تولید و فرآوری تخم مرغ:

ماده اصلی در تمامی مواد غذایی تخم مرغ است

تبریز (پانا) - مدیر عامل یک شرکت تولید و فرآوری تخم مرغ در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تخم مرغ، آن را یکی از اساسی ترین ماده های تمامی مواد غذایی است.

کد مطلب: ۱۳۱۳۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ماده اصلی در تمامی مواد غذایی تخم مرغ است

رضا جعفری مدیر عامل یک شرکت تولید و فرآوری تخم مرغ در آذربایجان شرقی با بیان اقدامات کارخانه خود گفت: این کارخانه در ۲۹ بهمن سال ۱۳۸۶ به صورت رسمی افتتاح شده و اولین و بزرگترین کارخانه فرآوری تخم مرغ در سطح کشور و همچنین اولین و بزرگترین صنایع تبدیلی کشور است.

وی ادامه داد: اساس اصلی کار ما فرآوری تخم مرغ است که به شدت مصرف صنعتی دارد و لذا ماده اصلی در تمامی مواد غذایی تخم مرغ است. تخم مرغ یکی از باارزش ترین پروتئین ها است که در تمام کارخانه های فرآوری مورد استفاده میباشد.

جعفری افزود: روزانه به این کارخانه نزدیک به ۵۰ تن تخم مرغ وارد می‌شود و بر اساس سفارشات از مایه مخلوط تا انواع پودر های تخصصی تخم مرغ تبدیل و فرآوری می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با همکاری تمامی مردم در این خصوص تخم مرغ بیشتر از همیشه به خوبی شناخته شود و لذا در راستای صنایع تبدیلی تخم مرغ انشاالله تا دهه فجر امسال تولید پودر تخم مرغ را تا ۴ برابر افزایش دهیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار