آغاز اجرای طرح ملی «نذر آب ۵» هلال احمر در شهرستان لردگان

لردگان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات درمانی و توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی در قالب طرح ملی «نذر آب ۵» در روستای چیلته و منطقه عشایری بادامستان شهرستان‌ لردگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای طرح ملی «نذر آب ۵» هلال احمر در شهرستان لردگان

مسعود مثنوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: طرح ملی نذر آب ۵ در راستای تسکین آلام بشری و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر در روزهای ۱۱و ۱۲ مهرماه در شهرستان‌ لردگان آغاز شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح نذر آب با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت داوطلبان در روستای چیلته و منطقه عشایری بادامستان شهرستان لردگان با توجه به تنش‌های آبی موجود، توسط جمعیت هلال احمر آغاز شده است.

مثنوی تصریح کرد: این برنامه با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان داوطلبان، معاون عمرانی استانداری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و مسئولان شهرستان لردگان آغاز شد.

وی افزود: این طرح با ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان و حضور اکیپ پزشکان داوطلب، پرستار، دندانپزشک، ماما مشاور و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم‌التحریر در بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی و تیم سحر برای کودکان ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در پایان گفت: امیدوارم با استفاده از ظرفیت داوطلبان و خیرین در این طرح تا پایان مهر ماه با ارائه خدمات معیشت محور، سلامت‌محور و تأمین آب شرب سالم از طریق خرید و در اختیار گذاشتن لوله و اتصالات لازم در روستاهایی که طرح نذر آب ۵ در آنها به اجرا در می آید، بتوانیم خدمات شایسته و ‌مناسبی در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم منطقه ارائه دهیم.

خبرنگار: سیدسینا بنی هاشمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار