مراسم استانی گرامیداشت هفته ایمنی و آتش‌نشانی

مشهد(پانا) - مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد امیداوریم جوانان این هنرستان متوجه شده باشند که در چه مسیری قدم برداشته‌اند و بتوانند ایمنی کشورمان را به ارمغان بیاورند.

کد مطلب: ۱۳۱۳۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
 مراسم استانی گرامیداشت هفته ایمنی و آتش‌نشانی

مراسم استانی گرامیداشت هفته ایمنی و آتش نشانی با حضور حمید یزدانی مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش، محمود رضایی معاون آموزش متوسطه استان، رمضانعلی مسعودی نژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ ، مجید فرهادی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهدمقدس و جمعی از رؤسا و کارشناسان آموزش و پرورش خراسان رضوی در هنرستان کار و دانش آزادگان برگزار شد.

حمید یزدانی مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت:« در اسناد سند تحول بنیادین بر آموزش های فنی و حرفه ای و در دولت سیزدهم بر آموزش های کاربردی تاکید شده است. از نظر من آتش نشانان با دل و جان کار می‌کنند. آتش نشان کسی است که همه ویژگی ها را از جمله مسئولیت پذیری و جسور بودن را دارد.»

وی بیان کرد:« امیداوریم جوانان این هنرستان متوجه شده باشند که در چه مسیری قدم برداشته اند و بتوانند ایمنی کشورمان را به ارمغان بیاورند.»

محمود سالاری، مدیر هنرستان کارودانش آزادگان ضمن تبریک هفته ایمنی و آتش نشانی گفت:« این مناسبت ها، انگیزه ای جهت ترقی و تکامل هنرستان است. این هنرستان، افتخاراتی را همچون: رتبه های یک و دو جشنواره کارآفرینی، علمی کاربردی و دانشگاهی کسب کرده است. ستاره درخشان هنرستان آزادگان، رشته ایمنی و آتش نشانی می‌باشد»

سالاری در پایان گفت:« امیدواریم بتوانیم جهت ارتقا کیفیت آموزشی این هنرستان قدم برداریم. لذا چشم انتظار توجه و دقت نظر بیشتر مسئولین هستیم.»

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار