مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم:

پایگاه‌های تابستانی فرصت شایسته‌ای را برای دانش‌آموزان ایجاد کرد

قم(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم گفت پایگاه‌های تابستانی فرصت شایسته‌ای را برای ارتقاءعلمی دانش‌آموزان و جبران افت تحصیلی آنان ایجاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه‌های تابستانی فرصت شایسته‌ای را برای دانش‌آموزان ایجاد کرد

عبدالله صادقخانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم امروز در بازدید از دبیرستان شرافت در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: پس از دو سال کرونایی و تحصیل مجازی دانش آموزان، پایگاه های تابستانی فرصت مناسب و شایسته ای را برای ارتقاء علمی دانش آموزان و جلوگیری از افت آنان ایجاد کرد.

وی افزود: تحصیل رایگان در پایگاه های تابستانی و استفاده از ظرفیت خادمیاران رضوی، گام های اساسی بود که از سوی آموزش و پرورش استان برای جبران عقب افتادگی دانش آموزان برداشته شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم تاکید کرد: ارتقاء علمی، دینی و اخلاقی دانش آموزان از دغدغه های آموزش و پرورش است و هر سازوکاری که در این راستا مورد نیاز است، قطعا در برنامه ریزی ها لحاظ می شود تا دانش آموزان از همه لحاظ پیشرفت کنند.

وی در پایان دبیرستان شرافت را از آموزشگاه های موفق در اجرای طرح پایگاه های تابستانی نام برد و از تلاش مجاهدانه مدیر و سایر عوامل این واحد آموزشی تقدیر کرد.

در بازدید مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، مریم سادات پناهنده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز حضور داشت.

دانش آموزخبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار