مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

دانش‌آموزان باید در مدارس به تحصیل و تهذیب نفس و ورزش بپردازند

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم یادواره شهدا گفت دانش‌آموزان باید در مدارس به تحصیل و تهذیب نفس و ورزش بپردازند تا راه را برای پیدا‌کردن جذب حداکثری جامعه ولایت‌مدار پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۲۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید در مدارس به تحصیل و تهذیب نفس و ورزش بپردازند

سلمان محمدی در مراسم یادواره شهدا که در تالار شهید بهشتی ناحیه 3 برگزار شد، اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی فرصت مناسبی برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار، شهادت و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام و ولایت‌مداری است.

وی افزود: جنگ تحمیلی تنها جنگی است که یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد و این امکان‌پذیر نبود مگر با داشتن هدف واحد، که آن هدف هم تنها در راستای ولایتمداری است و جمهوری اسلامی با دفاع هشت ساله خود را به دنیا ثابت کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: این جنگ با حفظ شان تمام ملت و شهداء به پایان رسید بنابراین دانش‌آموزان باید در مدارس به تحصیل و تهذیب نفس و ورزش بپردازند تا راه را برای پیدا کردن جذب حداکثری جامعه ولایت‌مدار پیدا کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: اگر در جامعه امینت داریم حاصل خون شهداست و دانش‌آموزان باید آگاهی کامل از دستاوردهای دفاع مقدس را داشته باشند و حقایق آن که سرمایه بزرگی است را باید در سینه نگه داریم و آن را نسل به نسل به جوانان انتقال دهیم و این کار با کمک بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مقدور است. همه دانش‌آموزان باید جو یک دستی را به وجود بیاورند تا دشمنان بدانند جانمان را برای برپایی پرچم اسلام و انقلابمان خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار