با 200 میلیون چه ماشینی می توان خرید؟

تهران (پانا) - در شرایطی که مردم کمتر قدرت خرید خودروی صفر را دارند یک نمایشگاه‌دار می‌گوید فرصت خرید قسطی خودروی دست‌دوم می‌تواند منجر به رونق بازار خریدوفروش خودرو شود.

کد مطلب: ۱۳۱۲۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
با 200 میلیون چه ماشینی می توان خرید؟

این روزها با بالارفتن قیمت ماشین بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند اگر ماشین دارند آن را حفظ کنند و اگر نه، اقدام به خرید ماشین دست‌دوم کنند. بررسی‌های خبرنگار پانا نشان می‌دهد با یک سرمایه 200 میلیونی می‌توان ماشین‌های صفر و کار نکرده‌ای مانند تیبا هاچ بک یا ساینا دنده‌ای خرید اما ماشین‌هایی مانند 206 یا تیبا هاچ بک را با کارکردی بالای 100 هزار کیلومتر نیز می‌توان خریداری کرد.

یکی از نمایشگاه‌داران تهران عنوان می‌کند که با پایین‌آمدن توان مالی خریداران ناگزیر مردم به خرید ماشین‌های دست‌دوم روی آورده‌اند.

وی با بیان اینکه با کاهش قدرت خرید مردم فروشندگان خودرو هم متضرر می‌شوند و از این‌جهت تمایلی به بالا رفتن زیاد قیمت خودرو ندارند، گفت: «مدت‌زمان طولانی است که بازار خریدوفروش خودرو به رکود رفته است و همچنان با هر وعده مسئول و صحبتی امید می‌رود که این بازار دوباره احیا شود.»

وی پیشنهاد داد فرصت خرید خودروی قسطی حتی در مورد خودروهای دست‌دوم به‌صورت گسترده فراهم شود تا مردم توان خرید بیشتری داشته باشند و بازار خرید و فروش خودرو رونق بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار