رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش اصفهان:

مدیران مدارس، آمار دانش‌آموزان فاقد سرویس مدرسه را هرچه سریع‌تر اعلام کنند

اصفهان (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش اصفهان عنوان کرد مدیران مدارس نسبت به  ورود به سامانه erp و تکمیل اطلاعات دانش‌آموزان متقاضی و فاقد سرویس مدرسه اقدامات لازم را انجام دهند.

کد مطلب: ۱۳۱۲۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس، آمار دانش‌آموزان فاقد سرویس مدرسه را هرچه سریع‌تر اعلام کنند

شهرام صانعی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: نظر به هماهنگی با سازمان تاکسیرانی اصفهان و لزوم اطلاع از میزان دانش آموزان متقاضی و فاقد سرویس به منظور برنامه‌ریزی جهت تامین خودرو و راننده مورد نیاز؛ مدیران مدارس نسبت به ورود به سامانه erp و تکمیل اطلاعات دانش‌آموزان متقاضی و فاقد سرویس مدرسه تا امروز فرصت دارند اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: کافی است مدیران با ورود به آدرس erp.isfedu.ir به قسمت فرم‌های الکترونیکی مراجعه کرده و در لیست فرم‌ها، گزینه فرم آمار دانش‌آموزان فاقد سرویس مدرسه را انتخاب و تکمیل کنند.

صانعی با بیان این که سرویس مدرسه برای ۴۰ هزار دانش آموز تامین و ساماندهی شده، گفت: نقاط پرتردد دانش‌آموزی در ۶ ناحیه شهر اصفهان شناسایی و به شهرداری ارائه می‌شود.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با بیان این که شهرداری قول تأمین سرویس اتوبوس مدارس را در مسیر‌های پُرتردد دانش‌آموزی داده، افزود: آموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی در حال جذب راننده سرویس مدارس هستند و بسته‌های حمایتی با همکاری سازمان تاکسیرانی برای جذب رانندگان سرویس مدارس آماده شد.

وی افزود: بازگرداندن رانندگانی که از شغل رانندگی سرویس مدرسه خارج شدند کار سختی است و تاکنون نیمی از آنان (۴ هزار سرویس) به کار بازگشتند.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به اینکه نرخ سرویس مدرسه در مرداد ماه ابلاغ شد، گفت: اگر شرکتی تخلف کرد، والدین می‌توانند به سازمان تاکسیرانی و مدرسه اعلام کنند و موظف هستند تخلف را پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار