امام‌جمعه رودهن:

مسئولین نیازمند دعای خیر خانواده شهدا هستند

رودهن(پانا)- امام جمعه رودهن در دیدار با خانواده شهید دانش‌آموز، گفت مسئولین نیازمند وجود پرفیض و دعای خیر خانواده شهدا هستند تا در انجام وظایف خود متعهد و با اخلاص عمل کنند و شرمنده خون شهدا نشوند.

کد مطلب: ۱۳۱۱۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین نیازمند دعای خیر خانواده شهدا هستند

در هفته دفاع مقدس دیداری با خانواده شهید سیدمحمود میریعقوبی از شهدای دانش‌آموز هشت سال دفاع مقدس در منزل پدر و مادر این شهید بزرگوار، با حضور کلیه مسئولین شهری، شهرستانی برگزارشد.

در آغاز این دیدار سروان صالح پاوندی فرمانده بسیج حوزه مقاومت بخش رودهن، بیان کرد: با توجه به هفته دفاع مقدس و‌ تقارن آن با روزهای آغازین سال تحصیلی خدمت پدر، مادر و خانواده این شهید والامقام رسیده‌ایم تا تبرک به این سال را به برکت نام و عظمت وجود این شهید دانش‌آموز، ببخشیم و‌ احترام و ارادت خود را به خانواده معظم این شهید دانش‌آموز، انجام دهیم چرا که این شهید و‌تمام شهیدان دفاع مقدس جلوه‌هایی از معنویت، شکوه و ایثار و استقامت برای ایران و ایرانی هستند.

در ادامه حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی دزفولی امام‌جمعه بخش رودهن اظهار کرد: توفیقی حاصل شده است که در خدمت خانواده شهید باشیم و از فیض وجودشان بهره‌مند شویم و به یاد داشته باشیم آن‌چه کشور ما را در برابر دشمنی‌های گوناگون و هجمه‌های آنان بیمه کرده است خون شهیدان و پشتیبانی مردم عزیز و وجود پربرکت خانواده این عزیزان شهید است.

وی بیان کرد: اگر کشور به رشد و بالندگی، عزت و اقتداری رسیده است، همه این‌ها ثمره خون شهیدان است که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، درختی که هم‌اکنون بقدری تنومند و مستحکم شده‌است که دشمنی دشمنان راه به جایی نمی‌برد و همه‌آن‌ها محکوم به شکست هستند.

امام جمعه رودهن افزود: این رفت و‌ آمدهای ما در برابر مجاهدت‌های خانواده شهیدان، قطره‌ای به دریا هم نمی‌شود، در واقع ما در برابر این حجم از مجاهدت نه کاری کرده‌ایم و نه می‌توانیم انجام دهیم، بلکه فقط می‌خواهیم از فیض وجودشان بهره‌مند شویم و با دعای خیرشان در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده تا شرمنده خون شهیدان نشویم.

سپس زهرا رستمی مدیر آموزش و‌ پرورش رودهن گفت: خانواده شهید و وجودشان برکتی پاک و مطهر است، که آغاز هر اقدام و عملی را تطهیر و به آن قداست می‌بخشند، ما در این راستا با کسب اجازه از خانواده شهید میریعقوبی زمین چمنی که در طرح شهید سلیمانی برنامه‌ریزی و احداث شده است و درصدد افتتاح آن هستیم رابه نام شهید میریعقوبی نام گذاری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: به عنوان پدر و مادر وقتی زخمی بر دستان فرزندمان می‌افتد اندوهگین و ناراحت می‌شویم اما من در طول دوران خدمت در رودهن، بزرگ‌ترین درسی که از مادر شهید میریعقوبی گرفتم رشادت و شیرزنی مادری داغدار اما استوار و محکم بود که خود پیکر فرزند خود را تحویل گرفت و این‌گونه شهادت را برای فرزندش با جان و دل پذیرفت و محکم ایستاد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار