مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری: 

تلاقی بهار علم و دانش با بهار مقاومت، لطف الهی است

ساری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری گفت تلاقی بهار علم و دانش با بهار مقاومت لطف الهی است و به فرزندان این سرزمین این پیام را می‌دهد که ما شیعیان یک فلسفه داریم و در مسیر تعلیم و تربیت باید این الگوها را رعایت کنیم.

کد مطلب: ۱۳۱۱۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاقی بهار علم و دانش با بهار مقاومت، لطف الهی است

زین العابدین نوکنده افزود: تربیت انسان های چند ساحتی نتیجه‌اش جوانان برومندی می شود که از دامن این مادران در حوزه شخص حقیقی پرورش پیدا می کنند، نتیجه‌اش جایگاه حقوقی تک تک شما نازنین دختران این سرزمین می شود که عفت مندی و حجاب و بزرگی تان را با عالمی عوض نمی کنید، این ها بزرگ‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هستند که ما داریم.

نوکنده گفت: ما به داشتن چنین سرمایه‌هایی می بالیم و خدا را شاکریم که در بستر فرهنگی زندگی می کنیم که الگوی اصلی و اساسی شما و نگاه چشم اندازی شما رسیدن به یک انسان کامل است.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که از نظر فرهنگی دشمنان برای ما تحمیل می کنند نوع لباس پوشیدن است و به این امید هستیم که این دختران خوب لباس هایی را طراحی می‌کنند که هم زیبا و هم در شأن بانوان ایرانی و شناسنامه و هویت بخش فرهنگ جامعه ما باشد.

سردار ملکی مسئول حفظ و آثار دفاع مقدس در آیین نواختن زنگ مهر و ایثار و مقاومت که با آغاز هفته دفاع مقدس همزمان شده است امنیت جامعه را مهم دانست و بیان کرد: قطعاً امنیت و آرامش امروز این آب و خاک مرهون خاک سرخ شهیدان است.

تقی‌پور معاون مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز گفت: پس از دوسال تعطیلی مدرسه دستور کار ما در حوزه تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید امید آفرینی می باشد و باید روحیه و شور جدید را در مدرسه حاکم کنیم.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار