دوازدهمین زنگ دانش‌آموز شهید با حضور وزیر آموزش و پرورش در منطقه کهریزک نواخته شد؛

«شهدا» ‌الگوی نظام آموزشی در عمل و اجرا هستند

مردمی‌سازی را به‌معنای واقعی در آموزش و پرورش عملی ‌و مردم را در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا، نظارت و ارزشیابی دخیل خواهیم کرد

کهریزک (پانا) - آیین نواختن دوازدهمین زنگ دانش‌آموز شهید «دانش‌آموزان دیروز‌، آموزگاران فردا‌» با حضور وزیر آموزش و پرورش، خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از دانش‌آموزان منطقه کهریزک در گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا «س» برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
«شهدا» ‌الگوی نظام آموزشی در عمل و اجرا هستند

همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس یادواره شهیدان دانش‌آموز با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهری و دانش‌آموزان منطقه کهریزک در گلزار شهدای بهشت‌ حضرت زهرا (س) برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تشکر از مسئولان شهرداری در سیاه‌پوش کردن سطح شهر در ایام اربعین، اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این مراسم نمادین، همواره خود را مدیون شهدا بدانیم و در راه شهدا حرکت کنیم و در روز قیامت پاسخی برای آن‌ها داشته باشیم، آن‌ها که امنیت، عزت، شرف، حکمت و مصلحت را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود: شهدای دانش‌آموز ما حتی به سن سربازی نیز نرسیده بودند و با علم و عملی که داشتند وارد میدان شدند؛ ۳۶ هزار شهید دانش آموز همچون بهنام محمدی، حسین فهمیده و قریب به ۵ هزار معلم شهید همچون شهید ابراهیم هادی تقدیم شدند که باید راه آن‌ها را ادامه دهیم و این حرکت نباید متوقف شود.

نوری در ادامه عنوان کرد: اینکه دانش‌آموزان ما امسال در المپیاد جهانی ۲۰ مدال طلا کسب کردند و در آخرین المپیاد نجوم و اختر فیزیک ۹ طلا و یک نقره کسب کردند، نشان می‌دهد که این دانش‌آموزان از نوجوانی به‌عنوان یک عنصر موثر برای ساختن تمدن اسلامی قدم بر‌می‌دارند.

وزیر آموزش و پرورش در پایان شهدا را الگوی نظام آموزشی در عمل و اجرا خواند و یادآور شد: هدف ما این است که مردمی‌سازی را به‌معنای واقعی در آموزش و پرورش عملی ‌و مردم را در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا، نظارت و ارزشیابی دخیل کنیم.

خبرنگار‌: علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار