پیام مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

 ارومیه (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان‌غربی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

متن پیام سرهنگ پاسدار شهاب احمدی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار، شهادت و مقاومت است، روایت هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های بلند فداکاری و دفاع از مرز و بوم را فتح کرده و در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

بی‌شک هشت سال دفاع مقدس میراث تمام نشدنی و ماندگار و گنجینه پر گوهری برای بهره‌گیری و بهره‌مندی همه نسلها و جلوه گاه آیین قدسی برای خدا زیستن و برای خدا جان سپردن بوده و خواهد بود.

دوران پر افتخار دفاع مقدس همچون نگینی تابناک بر تارک تاریخ حماسه و ایثار انقلاب اسلامی می درخشد و الگوی علمی و عملی کم نظیری است. به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، حماسه ملت ایران در دفاع مقدس نمایشگر قله ظرفیت های انسانی مردم این سرزمین بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار