نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها در دبستان دخترانه نیایش شهرستان قدس

شهرقدس (پانا) - زنگ شکوفه‌ها در دبستان دخترانه نیایش شهرستان قدس با حضور جمعی از مسئولان به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها در دبستان دخترانه نیایش شهرستان قدس

آیین جشن شکوفه‌ها با حضور محمدرضا بهمنش رئیس اداره قرآن و عترت شهرستان‌های استان تهران، وحید محرمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس و احمد سروی معاون آموزش ابتدایی، در آموزشگاه نیایش برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور برای حضور کلاس اولی‌ها و ایجاد شور نشاط در مدارس طبق روال هرساله قبل از مهرماه و آغاز سال تحصیلی با حضور دانش‌آموزان کلاس اولی به صورت نمادین برگزار می‌شود، وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، سیاست آموزش و پرورش در حوزه تربیتی در شهرستان قدس را بر پایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس و برپایی منظم نماز جماعت در مدارس با حضور روحانیون طرح امین دانست.

محرمی خاطرنشان کرد: امسال شروع سال تحصیلی مزین شده است با نام پیامبر مهربانی‌ها و مهر محمدی که تقدس سال تحصیلی را صدچندان خواهد کرد.

وی به برپایی نماز جماعت در مدرسه تاکید داشته و تربیت را بر تعلیم ارجح دانست و خاطرنشان کرد: دوران شیوع کرونا باعث افزایش میزان آسیب‌های اجتماعی شد و مقوله تربیت با آسیب‌هایی مواجه شد که این موضوع نشانگر حساسیت و اهمیت تربیتی و عملکردی همکاران فرهنگی در سال تحصیلی جدید است و مسئولیت ما را دو چندان می‌کند.

* دانش‌آموز خبرنگار: آذین لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار