مدیر دبستان ایمان رودهن:
پروژه مهر۱۴۰۱ باید تخصصیتر و کاربردیتر برنامهریزی و اجرا شود/ فیلم
رودهن (پانا) - مدیر دبستان ایمان رودهن، پروژه مهر مدارس را فرایندی پویا در راستای بسترسازی جامع آموزشی و تربیتی برای دانشآموزان و تحقق اهداف تعلیم و تربیت معرفی کرد که بعد از شرایط مجازی و کرونا، در مهر۱۴۰۱، باید این پروژه دقیقتر، کاربردیتر و تخصصیتر برنامهریزی و اجرا شود.
![پروژه مهر۱۴۰۱ باید تخصصیتر و کاربردیتر برنامهریزی و اجرا شود/ فیلم](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTNmZmY0ix6z/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHJSz2nfN5RxMsAIKXaKdntA,,/MTNmZmY0ix6z.jpg)
رضا آشیاعیان مدیر دبستان ایمان رودهن در گفت وگو با پانا پیرامون اجرای پروژه مهر در این دبستان بیان کرد: «مهرماه برای دانشآموزان و همه همکاران فرهنگی همیشه شور و هیجان یادگیری و آموزش را در کانون مدرسه جاری و ساری میکند، بخصوص امسال که دانشآموزان دقیقا به روال سالهای قبل از کرونا در مدرسه حاضر میشوند و سال تحصیلی را آغاز میکنند، شرایط آموزش مجازی صدمات بسیاری به بدنه آموزش وپرورش وارد کرد که در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ مدارس باید بسیار فعال، پویا و با برنامهریزی دقیق جریان علمی و تربیتی را پیش ببرند تا بتوان امیدوار بود؛ مدرسه دوباره همان نبض تپنده نظام تعلیم و تربیت بماند و به فعالیت ثمربخش و آیندهنگر خود برای فرزندان این مرز و بوم ادامه دهد.»
وی افزود:« شورای مدرسه ایمان با همکاری کارکنان و معاونین فعال و همکاری انجمن اولیا و مربیان، فرایند آمادهسازی شرایط ظاهری و تامین امکانات لازم در مدرسه و بسترسازی شرایط تربیتی و آموزشی مناسب را در قالب پروژه مهر برنامهریزی و به مرحله اجرایی درآورد تا در سال تحصیلی جدید در دبستان ایمان که جزو مدارس پرجمعیت رودهن است، مشکلی نداشته باشیم و سطح آموزش و یادگیری در مراتب بالا و با کیفیت قرار داشته باشد.»
خبرنگار: زهره صفرزاده
ارسال دیدگاه