رئیس سازمان صنعت آذربایجان‌ شرقی تاکید کرد:

لزوم همراهی و همدلی هیات رئیسه اتاق اصناف برای بهبود فضای کسب و کار

تبریز (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اهمیت اتاق اصناف در مسایل اقتصادی و اجتماعی از تشکیل فضای مناسبی برای فعالیت کسب و کارها با انتخاب افراد مناسب خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم همراهی و همدلی هیات رئیسه اتاق اصناف برای بهبود فضای کسب و کار

صابر پرنیان در حاشیه برگزاری سومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف افزود: باید اتحادی مابین فعالان بخش خصوصی، بخش دولتی و دستگاه های نظارتی برای بهبود فضای کسب و کار ایجاد شود تا بیش از گذشته بتوانیم در حوزه اقتصادی اقدامات شایسته ای انجام دهیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از هیات رئیسه خوش نام و متدین اتاق اصناف تبریز اظهار کرد: در سال های گذشته رشد و توسعه تبریز کمی کند شده است که امیدواریم با همکاری یکدیگر تبریز را به قطب اقتصاد، اشتغال و صادرات تبدیل کنیم، چرا که این ظرفیت در تبریز وجود دارد.

وی با بیان اینکه سازمان صمت پشتیبان اصناف است، افزود: مشکلات اصناف باید با برگزاری جلسات مختلف بررسی و رفع شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز گفت: انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف به خوبی در استان برگزار شد.

علی بابایی افزود: در شهرستان های ورزقان و بستان آباد به دلیل این که اتاق اصناف این شهرستان ها هنوز اعتبار داشت، انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف انجام نشد و در دو شهرستان خداآفرین و چاراویماق که اتحادیه های این شهرستان ها نیز به حد نصاب نرسیده بود انتخابات برگزار نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار