برگزاری مانور پروژه مهر با هدف ارزیابی وضعیت مدارس در کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه اظهار کرد این مانور با هدف ارزیابی وضعیت مدارس برای بازگشایی اول مهر در سراسر استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور پروژه مهر با هدف ارزیابی وضعیت مدارس در کرمانشاه

سلمان محمدی در حاشیه برگزاری مانور بازگشایی مدارس کرمانشاه بیان کرد: در این مانور مدارس از نظر فضای فیزیکی، تجهیزات، نیروی انسانی، مسائل بهداشتی و... برای شروع سال تحصیلی جدید مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این‌که در استان کمبودی از نظر فضای آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید نداریم، گفت: حدود 4 هزار مدرسه با 15 هزار کلاس درس آماده بازگشایی مدارس در مهر ماه هستند.

محمدی در ادامه تعداد معلم‌ها و کادر آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت در استان را 26 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در مهرماه امسال هیچ کلاسی بی معلم و بدون امکانات آموزشی نخواهد بود.

وی با اشاره به افزایش 10 هزار نفری تعداد دانش‌آموزان در مقایسه با سال تحصیلی گذشته، گفت: امسال حدود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان تحصیل خواهند کرد.

محمدی به آمار دانش‌آموزان کلاس اولی استان نیز اشاره کرد و افزود: مهرماه امسال نزدیک 37 هزار کلاس اولی در استان کرمانشاه سر کلاس درس حاضر خواهند شد.

محمدی اشاره ای هم به حضوری بودن مدارس داشت و گفت: از دوم مهرماه تمامی مدارس استان به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار