سردار مولایی:

اسلام را محرم و صفر حفظ کرده است

کرج (پانا)- جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) در اختتامیه تئاتر مذهبی بانوی دمشق که در شهرستان نظر آباد اجرا شد، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا گفت اسلام را محرم و صفر حفظ کرده است.

کد مطلب: ۱۳۰۹۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اسلام را محرم و صفر حفظ کرده است

سردار سید یوسف مولایی، جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) در اختتامیه تئاتر مذهبی بانوی دمشق عنوان کرد: این نمایش بسیار شیرین و پر از درسی بود که می‌توان از لحظه لحظه آن از بانوی بزرگوار ،حضرت زینب کبری (س) درسی ارزشمند گرفت.

سردار مولایی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب (اسلام را محرم و صفر حفظ کرده است) بیان کرد: آن زمان ما ارزش این جمله را درک نمی‌کردیم ولی امروز می توانیم معنی این جمله را تفسیر کنیم. امروزه هر کجا بحث از اسلام هست مصداق عاشورا و تاسوعا و اربعین حسینی نیز هست.

وی افزود: با توجه به اخبار اخیر من باب بسته شدن مرز ها دیدیم که چه کسانی خوشحال شدند و فضای مجازی را پر از اخبار تعطیلی حرم سیدالشهدا کردند. این به وضوح نشان می‌دهد که اربعین تاثیر خود را گذاشته است.

مولایی خاطر نشان کرد: یاد و خاطره شهید سلیمانی و همرزمانش در تمام نقاط جهان علی الخصوص کشور عراق که آنها را از وجود داعشی ها پاک کردند هنوز زنده است و تا ابد زنده خواهد ماند.

دانش آموز خبرنگار: سیده محدثه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار