بحران روحی و روانی برای ۳ خط خورده استقلال

تهران (پانا) - کارلوس کی روش ۶ بازیکن از تیم استقلال به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود. سه بازیکن در فاز دفاعی و سه بازیکن در فاز تهاجمی،حال با خط خوردن این بازیکنان برخی منتقدان می‌گویند این اتفاق باعث افت روحی این بازیکنان می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۹۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بحران روحی و روانی برای ۳ خط خورده استقلال

استقلال در آخرین بازی خود در برابر نساجی بهترین بازی خود را در فاز تهاجمی به نمایش گذاشت و جدا از سه گلی که به ثمر رساند موقعیت های خوب دیگری را هم ثبت کرد؛ طوری که اگر بیشتر آنها تبدیل به گل می شد یک نتیجه عجیب در لیگ برتر به ثبت می رسید. بر اساس داده های سایت آنالیز بیشترین شانس گل در لیگ برتر را استقلال در دو سه فصل اخیر به ثبت رسانده بود.

اما کارلوس کی روش در تدوین لیست نهایی تیم ملی هر سه مهره تهاجمی استقلال را خط زد. مهدی مهدی پور در خط هافبک؛ مهدی قایدی و محمد محبی در خط حمله. سه بازیکنی که در بازی با نساجی جز خوب های تیم آبی بودند.

با نمایشی که استقلال در بازی با نساجی داشت در فاز تهاجمی به هماهنگی و هارمونی لازم رسید و با اعتماد به نفسی که در فاز تهاجمی بدان دست پیدا کرده بود پیش بینی می شد در ادامه بازی های لیگ برتر هم نمایش خوبی داشته باشد اما کارلوس کی روش با خط زدن هر سه مهره تهاجمی استقلال ممکن است تیم آبی را با یک بحران روحی مواجه کند. حالا ساپینتو باید تا پیش از بازی با گل گهر این سه بازیکن را از نظر روحی و روانی ریکاوری کند تا تیمش با اعتماد به نفس لازم در فاز تهاجمی ادامه بدهد.

سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی همراه تیم ملی راهی اتریش خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار