مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد:

آموزش و پرورش اساس پیشرفت جامعه است

عباس آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد گفت آموزش و پرورش اساس پیشرفت، توسعه و ترقی جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۰۹۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش اساس پیشرفت جامعه است

محمود الیاسی در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور رئیس و اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات اداره این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر همکاری و مشارکت همه اقشار جامعه افزود: از تمام ادارات، ارگان‌ها، نهادها، خیرین، فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای محترم درخواست دارم به آموزش و پرورش شهرستان کمک کنند تا بتوانیم دانش‌آموزان را مطابق با اصول تعلیم و تربیت اسلامی پرورش دهیم.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش بزرگترین خانواده است که به صورت تقریبی تمام افراد جامعه با این نهاد تعلیم و تربیت سرکار دارند.

الیاسی اظهار کرد: مشارکت والدین و سایر نهادها، اصناف و ادارات در پیشبرد اهداف تربیتی مهم و ضروری است و به همین جهت با تشکیل هرچه بهتر انجمن اولیاء و مربیان در مدارس به دنبال آن هستیم که والدین را در تصمیم گیری مدرسه بیشتر از گذشته مشارکت دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد با بیان اینکه آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام به حساب می آید گفت: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری و تشکیل شوراهای آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است و از آنجا که رسالت آموزش و پرورش در جامعه بسیار حساس و مهم است، همه وظیفه داریم به آن کمک کنیم.

محمود الیاسی در پایان گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته از مصوبات جلسه قبل شورا و موفقیت ها و دستاوردهای آموزش و پرورش عباس‌آباد که با تلاش های مجموعه های آموزش و پرورش و سایر اعضاء به دست آمده اند، ارائه کرد.

* خبرنگار: محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار