نقش مربیان پرتغالی در لیست جدید تیم ملی

تهران (پانا) - اولین لیست تیم ملی فوتبال ایران در حالی لحظاتی پیش از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد که می‌توان نقش مشاوره مربیان پرتغالی شاغل در ایران را به‌خوبی در این لیست دید.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش مربیان پرتغالی در لیست جدید تیم ملی

درحالی‌که پرسپولیس با 14 امتیاز از 6 بازی در صدر جدول لیگ برتر حضور دارد اما تعداد ملی‌پوشان این تیم در نخستین لیست کارلوس کی‌روش کمتر از تیم‌هایی است که مقام‌های سوم و چهارم را تاکنون در دست دارند.

حذف دانیال اسماعیلی‌فر که به گواه اکثر کارشناسان یکی از بهترین بازیکنان هفته‌های ابتدایی لیگ برتر است یکی از نقطه‌های سیاه و بحث‌برانگیز تیم ملی فوتبال است. این در حالی است که شاهد حضور بازیکنی در پست او هستیم که در تیم خود نیمکت نشین است و همچنین دیگر بازیکن حاضر چند سالی است که در جمع ملی‌پوشان حضور نداشته و در لیست جدید حضور دارد.

در بین دروازه بانه‌ای حاضر حضور پیام نیازمند، علیرضا بیرانوند و حسین حسینی انتخابی است که اکثر کارشناسان اعتقاددارند این دروازه‌بان‌ها جزو بهترین دروازه بانهای کشور هستند البته این مربی می‌توانست گوشه چشمی به حامد لک نیز داشته باشد.

در خط دفاعی نیز بازیکنان حاضر جزو بهترین بازیکنان فعلی لیگ برتر هستند و شاید بتوان عنوان کرد در این پست بیشتر بازیکنان تیم ملی در جام جهانی را بازیکنان شاغل در لیگ‌های دیگر خواهند بود.

در خط هافبک حضور محمد خدابنده لو و یاسین سلمانی، رضا اسدی و ... را باید به فال نیک گرفت اما این مربی می‌توانست گوشه چشمی به سروش رفیعی و دیگر بازیکنان داشته باشد.

در خط حمله نیز باوجود حضور سردار آزمون و مهدی طارمی کار بازیکنان دیگر در این پست سخت خواهد بود اما دعوت از شهریار مغانلو و محمد محبی و مهدی قائدی درحالی‌که تنها دو بازی برای تیم‌های خود انجام داده‌اند جای سؤال دارد که می‌شود نقش پررنگ مربیان تیم‌های استقلال و سپاهان که هر دو ازقضا از هم‌وطنان مربی جدید تیم ملی است را دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار