رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از هنر و سینما برای ماندگاری خط مشی انقلاب اسلامی

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد که باید از هنر و سینما برای بازگویی و ماندگار‌کردن اخلاق اسلامی، خط‌مشی انقلاب اسلامی و ارتقای جامعه بهره‌گیری شود.

کد مطلب: ۱۳۰۸۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت بهره‌گیری از هنر و سینما برای ماندگاری خط مشی انقلاب اسلامی

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله طالقانی اظهار کرد: ایشان به معنی واقعی ابوذر زمان بود و سال‌ها به دلیل مبارزه با طاغوت، عمر خود را در زندان گذراند و عالمی جلیل قدر بود.

چمران با اشاره به ۲۱ شهریور روز سینما نیز گفت: معتقدیم می‌توان با بهره‌گیری از صنعت سینما بسیاری از موارد انقلاب اسلامی را برای نسل کنونی و آینده بازگو کرد تا مانا و پایدار بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اولین بار افزود: در این دیدار ایشان تاکید داشتند که از سینما، شعر و ادبیات برای ترویج فرهنگ ایثار و ارزش‌های دفاع مقدس استفاده شود.

چمران خاطرنشان کرد: باید از هنر و سینما برای بازگویی و ماندگار کردن اخلاق اسلامی، خط مشی انقلاب اسلامی و ارتقای جامعه بهره‌گیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت جایگاه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: این موزه امروز یکی از موزه‌های به‌روز، پربار و مثال‌زدنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار