دانش‌آموز مدال‌آور رشته کونگ‌فو توآ:

مسیر‌های سخت به زیباترین مقصد‌ها ختم می‌شوند

مشهد (پانا) - دانش‌آموز مدال‌آور رشته کونگ‌فو توآ قهرمانی مسابقات استان را کسب کرد و موفق به دریافت مدال طلا شد. وی عنوان کرد مسیر‌های سخت به زیباترین مقصد‌ها ختم می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مسیر‌های سخت به زیباترین مقصد‌ها ختم می‌شوند

شادی هراتی مطلق، دانش‌آموز دبیرستان دخترانه سرافرازان ناحیه 6 مشهد در گفت‌وگو با پانا گفت: «من از 9 سالگی کونگ‌فو توآ را شروع کردم و همچین در کنار آن ژیمناستیک هم کار کردم و الان دارای کمربند مشکی هستم. من با تلاش‌های فراوان و حمایت خانواده و دوستان توانستم در مسابقات مختلف استانی، کشوری و بین‌المللی شرکت کنم. در یکی از مسابقات بین‌المللی در رشته سلاح نانچیکو در بین 10 کشور موفق به کسب مقام اول شدم. ناگفته نماند در بین موفقیت‌هایم، شکست‌های زیادی را نیز تجربه کردم. همچنین در بین مسابقات به دلیل بیماری کرونا باشگاه‌ها تعطیل شد و این باعث شد تمرینات ما فشرده شود.»

وی گفت: «مسابقه بین‌المللی که بین 10 کشور ترکیه، انگلستان، بلغارستان، افغانستان، ایران و ... به‌میزبانی ترکیه قرار بود برگزار شود، به دلیل کرونا به صورت مجازی برگزار شد و توانستم مقام اول را در این مسابقات کسب کنم. بعد از این مسابقه، مسابقات دیگری هم در سطح استانی و کشوری برگزار شد و در حال حاضر بنده 15 حکم قهرمانی دارم‌.»

وی افزود: «کنگ‌فو توآ یک هنر رزمی ایرانی و یکی از سبک‌های رشته کونگ‌فو است که بر سلامت جسم و روان تاکید می‌کند. توصیه می‌کنم دانش‌آموزان وقتی را برای ورزش اختصاص دهند، چرا که برای روحیه بسیار مناسب است.»

دانش‌آموز خبرنگار: مهلا جلالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار