مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

نشست همفکری پیشکسوتان مجلس دانش‌آموزی ملارد با انجمن‌های شورای دانش‌آموزی

ملارد(پانا)- نشست همفکری پیشکسوتان مجلس دانش‌آموزی ملارد با انجمن‌های شورای دانش‌آموزی دبیرستان هشترودی با هدف تبادل نظرات و برنامه‌ریزی جهت آغاز هدفمند سال تحصیلی جدید برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست همفکری پیشکسوتان مجلس دانش‌آموزی  ملارد با انجمن‌های شورای دانش‌آموزی

مرضیه حافظی، مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری نشست همفکری پیشکسوتان مجلس دانش‌آموزی ملارد با انجمن‌های شورای دانش‌آموزی دبیرستان هشترودی خبر داد.

وی در مورد این تشکل گفت: شوراهای دانش‌آموزی نهادی در مدارس ایران است که اعضای آن با انتخابات میان دانش‌آموزان برگزیده می‌شوند. این انتخابات از سال ۱۳۷۶ برگزار می‌شود و در صورت هدایت درست می‌تواند در اخذ تصمیمات درست در مدرسه موثر باشد.

این مقام مسئول افزود: دانش‌آموزان علاقه‌مند به فعالیت‌های تحقیقی، اجرایی در یکی از زمینه‌های اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی، می‌توانند فعالیت کنند و این نشست با هدف تبادل تجربیات اعضاء سابق مجلس با دانش‌آموزان عضو شورای دانش‌آموزی صورت گرفت.

در این نشست تأکید شد، هر انجمن طبق حیطه تخصصی خود وظیفه دارد روحیه مسئولیت‌پذیری و مهارت‌های فردی و اجتماعی را در دانش‌آموزان تقویت کند.

همچنین در این نشست تعاملی، نمایندگان هر انجمن، گزارش عملکرد یکساله خود را ارائه کرده و در مورد فعالیت شورای دانش‌آموزی در آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس پیشنهادات خود را مطرح کردند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار