حضور تیم سومو ایران در مسابقات آسیایی

تهران (پانا)- آخرین مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی سومو کشورمان اعزامی به مسابقات آسیایی قرقیزستان در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۰۷۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور تیم سومو ایران در مسابقات آسیایی

آخرین مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی سومو مردان و زنان ایران با هدف اعزام به قهرمانی اوپن آسیا که مقرر است ۱۸ تا ۲۳ شهریورماه در جریان بیست و یکمین دوره بازی‌های بین‌المللی ورزشی ایسیک‌کول در قرقیزستان برگزار شود، آغاز شده است.

در این دوره از رقابت‌ها که تک نماینده بانوان سومو کشورمان نیز در کنار تیم ملی مردان برای نخستین بار رویداد بین‌المللی سومو را تجربه خواهد کرد، هفت ورزشکار در ترکیب تیم ملی حضور خواهند داشت.

حسین محمودی در ۷۵، محسن ابراهیمی (کاپیتان تیم ملی) و امیرمحمد سیاوشی در ۸۵، امجد بالی در ۱۰۰، محمدرضا عدالت‌لرد و محمد باقرزاده در ۱۱۵ و رزیتا خدادی در ۸۰+ کیلوگرم از روز دوشنبه ۲۱ شهریورماه به مصاف رقبای خود خواهند رفت. جاسم منوچهری بنیان‌گذار سومو در ایران به عنوان سرمربی و امین ابراهیمیان و مصطفی تراب نیز به عنوان اعضای کادر فنی، ملی‌پوشان را هدایت می‌کنند.

تیم ملی سومو کشورمان عصر روز جمعه ۱۸ شهریورماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم رویداد فوق خواهد شد.

این ششمین اعزام تیم ملی سومو مردان و اولین اعزام تیم ملی سومو زنان به رویدادهای بین‌المللی است که پس از عدم صدور روادید تیم ملی اعزامی به ورلد گیمز ۲۰۲۲ آمریکا، صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار