قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی:

دانش‌آموزان در مهر و آبان‌ فعالیت‌های مدرسه‌ای خود را بر الگوهای تمدن‌ساز بومی متمرکز می‌کنند

نمایشگاه شهری پروژه ۳۱۳ در آذر و کنگره ملی این پروژه در اسفند امسال در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی ابعاد پروژه ۳۱۳ برای معرفی الگوهای تمدن‌ساز ایرانی اسلامی در ۳۱۳ شهر کشور را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در مهر و آبان‌ فعالیت‌های مدرسه‌ای خود را بر الگوهای تمدن‌ساز بومی متمرکز می‌کنند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، حسین عبادتی در جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی، با تاکید بر تامین زیرساخت و هویت فرهنگی در استان‌های سراسر کشور اظهار کرد: پروژه ۳۱۳ و معرفی الگوهای تمدن‌ساز ایرانی اسلامی در ۳۱۳ شهر کشور از سوی سازمان دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

عبادتی افزود: دانش‌آموزان در مهر‌ و آبان‌‌ فعالیت‌های مدرسه‌ای خود را بر الگوهای تمدن‌ساز بومی متمرکز می‌کنند.

وی ادامه داد: در آذرماه نیز ۳۱۳ نمایشگاه شهری خواهیم داشت که دستاوردهای دانش‌آموزان با روایت خود دانش‌آموزان برای مردم این شهرها به نمایش گذاشته می‌شود.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی بیان کرد: همچنین کنگره ملی این پروژه در اسفندماه در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود که نمایندگان دانش‌آموز و مربیان در این کنگره حضور دارند و آثار برگزیده ۳۱۳ نفر در این کنگره عرضه خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های سازمان با موضوع اربعین حسینی گفت: یکی از برنامه‌های ما تسهیل‌گری برای پویشی با عنوان «موکب فرزندان حاج قاسم» است که دانش‌آموزان داوطلب، به زائران حسینی خدمت‌رسانی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار