اولین جلسه فصلی مدیران مدارس آموزش و پرورش بهارستان دو برگزار شد

بهارستان دو(پانا)-جلسه فصلی مدیران مدارس آموزش و پرورش بهارستان دو با محوریت مسائل جاری، و سازماندهی پروژه مهر برای شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در سالن سجادیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه فصلی مدیران مدارس آموزش و پرورش بهارستان دو برگزار شد

اولین جلسه قطبی مدیران مدارس آموزش و پرورش بهارستان دو با حضور مسئولین این ناحیه در سالن سجادیه برگزار شد.

احمد اسدپور، مدیر آموزش و پرورش بهارستان دو در این نشست با اشاره به کمبود مدرسه در این منطقه بیان کرد: با توجه به شرایط خاص این منطقه و نزدیکی به تهران و مهاجرپذیر، هرسال تعداد زیادی دانش‌آموز به این منطقه اضافه می‌شود و باید هرساله 5 مدرسه 15 کلاسه در این منطقه ساخته شود که ان شاءاللە با کمک خیرین و مسئولین این امر اتفاق خواهد افتاد و کمبود فضای آموزشی برطرف شود.

وی همچنین اظهار کرد: مدیران باید قبل از آغاز سال تحصیلی که در پیش رو داریم ثبت‌نام دانش‌آموزان را در سامانه سناد ثبت کنند، کلاس‌بندی کنند چون طبق تفاهم‌نامه که با اداره کل آموزش و پرورش داشتیم برحسب کلاس‌بندی مدارس، نیروی انسانی به مدارس اختصاص خواهیم داد.

در ادامه این نشست عباس میرزایی معاون پرورشی و تربیت بدنی بهارستان دو به اهمیت برگزاری اقامه نماز در مدارس تصریح کرد: درحوزه تربیتی بایداول اثرسازی رفتاری انجام شود و بعد اثرسازی گفتاری، حضور پررنگ مدیران و کارکنان مدرسه در ستاد اقامه نماز باعث الگو‌پذیری از سوی دانش‌آموزان خواهند شد، دانش‌آموز رغبت پیدا خواهد کرد که با علاقه‌مندی درنماز حضور یابد؛ مدارسی که اقامه نماز جدی گرفته‌اند مشکلات اخلاقی کمتری دراین مدرسه شاهد بوده‌اند.

وی ادامه داد: مدیران و مربیانی که با کارشناسان مربوطه آموزش و پرورش منطقه در تعامل هستندو دانش‌آموزان را در اجرای مطلوب برنامه‌ها مشارکت می‌دهند مسلما درحوزه پرورشی مدرسه موفق‌تر هستند. باید توجه ویژه به تشکل‌های دانش‌آموزی از قبیل شورای دانش‌آموزی، گروه پیشتازان، هلال احمر داشته‌باشیم دانش‌آموزان بازوان توانمند مدارس هستند؛ دانش‌آموزانی که الان در سطح منطقه یا استانی فعالیت انجام می‌دهند عضو پیشتازان و یا شورای دانش‌آموزی بوده‌اند که استعدادهای آنها دیده شده و باعث شکوفای این دانش‌آموزان شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار