برگزاری اولین جلسه ستاد پروژه مهر در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان

بهارستان دو (پانا) - اولین جلسه پروژه مهر با هدف بررسی اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس دوم شهریور ۱۴۰۱ در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه ستاد پروژه مهر در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان

به گزارش دفتراطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دوبهارستان، اولین جلسه توجیهی پروژه مهر با حضور احمد اسدپور مدیر آموزش و پرورش بهارستان دو، احمد حسینی معاون آموزشی‌، روح‌اله چراغی‌ معاونت‌ پرورشی‌ و تربیت‌بدنی، سایر اعضاء و کارشناسان مربوطه این ناحیه در سالن جلسات فرهنگ اداره برگزار شد..

اسدپور با اشاره به اهمیت نظارت در امور مختلف بیان کرد: به طور کلی نظارت و راهنمایی فرآیندی است که قبل از برنامه‌ریزی، حین اجرای برنامه‌های مختلف و بعد از انجام امور در راهبری و تحقق اهداف سازمانی نقش بسزایی دارد.

وی گفت: با همت همکاران گرامی در حوزه اداری، مدیران و کادر اجرایی مدارس در ستاد ثبت نام با کمترین چالش‌های ممکن مواجه بوده ایم بنابراین خرد جمعی و رویکرد اخلاق محور می‌تواند موتور محرک سازمان در تمامی امور به ویژه موضوعات حساس از جمله ستاد ثبت نام یا پروژه مهر باشد.

در ادامه معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش ناحیه دوبهارستان افزود: موفقیت پروژه مهر مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است و ساماندهی نیروها، فضاهای آموزشی و ثبت نام دانش آموزان باید با جدیت پیگیری شود.

در این جلسه در خصوص چگونگی برگزاری پروژه مهر بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد و هریک از مسئولین و اعضای شورا نظرات و پیشنهادات خود را جهت اجرای هر چه بهتر برگزار شدن پروژه مهر اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار