دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در آیین اختتامیه چهاردهمین کنگره اتحادیه:

کشور به شما دانش‌آموزان امید بسته است

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به رونمایی از سند تحول راهبردی اتحادیه گفت امیدواریم در پنج سال آینده و با وجود این سند در شش عرصه، تحولات اساسی را در مسیر حرکت اتحادیه رقم بزنیم.

کد مطلب: ۱۳۰۶۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کشور به شما دانش‌آموزان امید بسته است

حسین تاریخی در اختتامیه چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان(بخش دختران) اظهار کرد: این کنگره از روز شنبه ۱۲ شهریورماه با حضور دانش‌آموزان در دو بخش دختران و پسران آغاز شد که خداراشکر در مراسم افتتاحیه آن میزبان نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه بودیم و از فرمایشات ایشان استفاده کردیم. همچنین از سند تحول راهبردی اتحادیه رونمایی شد و امیدواریم طی پنج سال آینده و با وجود این سند در شش عرصه، تحولات اساسی را در مسیر حرکت اتحادیه رقم بزنیم.

وی افزود: تهیه و تدوین این سند با همت دانش‌آموزان، کارشناسان و متخصصان بوده است. به جز تحولاتی که در ساختارهای درونی رخ می‌دهد در حوزه‌های علمی، خانواده و فضای مجازی تحولات و تغییرات متفاوتی را تجربه خواهیم کرد. خوشبختانه در کنار افتتاحیه ویژه‌ای که تجربه کردیم، میزبان جناب آقای بذرپاش بودیم؛ ایشان به عنوان مدیر جوان انقلابی با سابقه فعالیت‌های مثمر ثمر، می‌توانند به عنوان یک نقطه امیدبخش در قرارگاه ملی باشند. نظام به حضور این افراد کارآمد و امیدآفرین نیاز دارد؛ مطالبه‌ای که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از افسران جوان جنگ نرم داشتند.

تاریخی در ادامه گفت: در این کنگره دانش‌آموزان در دو محور تلاش کردند؛ ۱-در نقد و بررسی کتب درسی که در جلسه با حجت‌السلام لطیفی، رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی نظرات مختلف گفته شد و موارد متعدد به بحث و بررسی گذاشته شد و جناب آقای لطیفی هم با سعه صدر به تمام موارد پاسخ گفتند. ۲-در مسئله کنکور، شاهد هستیم طرح‌های مختلفی برای اصلاحات در مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی رقم خورد اما دانش‌آموزان نقدهایی در این زمینه داشتند که جناب آقای کبگانیان از شورای عالی انقلاب فرهنگی آمدند و این نقطه نظرات را شنیدند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پایان خاطر نشان کرد: آیین اختتامیه همراه است با ساعات پایانی برای دانش‌‌آموزانی که سال گذشته عضو بودند و همچنین سرآغازی است برای شروع فعالیت دانش‌آموزان جدید؛ بنابراین امیدوارم بستر خوبی را برای رشد و توانمندی‌ها ایجاد کرده باشیم. حضور وزیر آموزش و پرورش در جمع شما عزیزان نشان از این دارد که این کشور به شما امید بسته است. انشالله با حضورتان در میدان تعلیم و تربیت شاهد به وجود آمدن اتفاقات مبارکی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار