یوسف نوری تاکید کرد؛

ضرورت توجه همکاران مجموعه آموزش و پرورش به تزریق دُز یادآور واکسن کرونا

‌آموزش موضوعات بهداشتی به دانش‌آموزان و تشویق آن‌ها به تزریق واکسن و استفاده از ماسک، موضوعی است که انتظار می‌رود همکاران ما در مدارس به آن توجه جدی داشته باشند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از همه همکاران خود در مجموعه آموزش و پرورش درخواست کرد برای تکمیل واکسیناسیون خود و دریافت دُز یادآور اقدام کنند و نکات بهداشتی مرتبط با کروناویروس را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

کد مطلب: ۱۳۰۶۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه همکاران مجموعه آموزش و پرورش به تزریق دُز یادآور واکسن کرونا

یوسف نوری پس از دریافت دُز یادآور واکسن کرونا در مرکز واکسیناسیون مقیمیان، با بیان توصیه‌هایی گفت: توصیه اول این است که تکمیل واکسیناسیون برای دانش‌آموزان 12 سال به بالا مدنظر باشد و البته برای سنین پایین‌تر هم این امکان به صورت اختیاری وجود دارد. بنابراین تزریق واکسن و دُز یادآور برای همکاران محترم من در مجموعه آموزش و پرورش بسیار مهم است.

وی افزود: نکته مهم دیگر، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی در مدارس و کلاس‌های درس است و حتما باید به تهویه هوا در فضای کلاس توجه شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: من امروز دُز یادآور را دریافت کردم و در همین فرصت از همکارانم خواهش می‌کنم که با توجه به بازگشایی مدارس و حضور جمعیت بیشتر در ادارات و مراکز مرتبط با آموزش و پرورش، حتما دُز یادآور را تزریق کنند.

نوری تصریح کرد: بحمدلله همکاری خوب وزارت بهداشت و درمان، زمینه مناسبی را برای انجام واکسیناسیون فراهم کرده است و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس در آینده نزدیک و پیگیری آموزش‌های حضوری اظهار داشت: آموزش موضوعات بهداشتی به دانش‌آموزان و تشویق آنها به تزریق واکسن و استفاده از ماسک، موضوعی است که انتظار می‌رود همکاران ما در مدارس به آن توجه جدی و ویژه داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: درباره دانش‌آموزانی که به کرونا مبتلا شوند، بر اساس دستورالعمل‌هایی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌کند، اقدام می‌شود.

نوری در پاسخ به سوالی درباره کمبود احتمالی معلم در برخی مناطق گفت: در حال حاضر کمبود معلم در عموم استان‌ها نداریم و برخی استان‌ها مشکلاتی در این زمینه دارند که از طریق اضافه تدریس همکاران شاغل در آموزش و پرورش و نیروهای خرید خدماتی جبران می‌شود. همچنین امکان جذب نیرو برای کلاس‌های فاقد معلم، وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار