امام جمعه صفادشت:

حضور پرشور مردم در تشیع پیکر عالمان دین، نشان‌دهنده پیوند آنها با روحانیت است

ملارد (پانا) - امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت حضور پرشور مردم در تشیع پیکر عالمان دین یک پیام دارد و آن پیام این است که مردم از روحانیت دلزده نیستند، از روحانی نماهایی دل زده‌اند که بین حرف و عملشان فاصله است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم در تشیع پیکر عالمان دین، نشان‌دهنده پیوند آنها با روحانیت است

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: مردم از روحانیت دل‌زده نیستند، از روحانی‌نماهایی دل زده‌اند که بین حرف و عملشان فاصله است و هنوز در مراسم تشییع پیکر عالمان دینی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: سیاسیون در عراق اجازه ندهند اختلاف نظرها در تشکیل دولت، از زیبایی اربعین بکاهد، اجتماع اربعین غیر از جلوه‌های مذهبی، یک صف‌آرایی سیاسی علیه جریان زر و زور در عالم است.

امام جمعه صفادشت خطاب به مدیران و مسئولان گفت: مردم دعاگوی آن مدیری هستند که با دقت حرف آنان را گوش دهد و گره از کارشان باز کند.

حجت‌الاسلام خوبرو افزود: روستاهای بخش صفادشت از جهت رشد، توسعه و اشتغال‌زایی، پتانسیل بالایی دارند، اگر خدمات‌دهی به روستاییان سرعت گیرد و قوانین به نفع محرومین و ضعفا رقم بخورد، قطعا جوانان در روستا می‌مانند، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: ارزش مردمی بودن بالاتر از انتخاب شدن بوسیله مردم است و سنجش مردمی بودن توجه به ضعفا و محرومین جامعه است.

دانش‌آموز خبرنگار: پارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار