معاون پرورشی، اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان:

بهترین کار تربیتی در اردوها رقم می‌خورد

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت بهترین کار تربیتی در اردوهای دانش‌آموزی صورت می‌گیرد و اردو یعنی کار، تلاش، آموزش و.... است و در واقع دانش‌آموزان هر چقدر که در اردوها شرکت کنند بیشتر با شرایط زندگی و نحوه زندگی کردن، آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۰۶۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بهترین کار تربیتی در اردوها رقم می‌خورد

موسی کابُلی در گفت و گو با پانا ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، گفت: دانش آموزان استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران در این اردوی قطبی گلستان که در اردوگاه صالحین سپاه نینوا است، حضور دارند.

وی در ادامه بیان کرد: بهترین کار تربیتی در اردوهای دانش آموزی صورت می‌گیرد و اردو یعنی کار، تلاش، آموزش، مسئولیت پذیری، فراگیری و.... است و در واقع دانش آموزان هر چقدر که در اردوها شرکت کنند بیشتر با شرایط زندگی و نحوه زندگی کردن، آشنا می شوند و می آموزند که چه کارهایی را در چه زمان و مکانی انجام دهند.

کابُلی ادامه داد: ما با کارهای تبیینی و ارزشمند باید بتوانیم دانش آموزان را در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم تا دانش آموزی سخت کوش، وفادار به نظام و یک سرباز مفید تربیت شوند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اولیاء دانش آموزان که به خاطر اعتماد به ما، اجازه آمدن آنها را به استان ما دادند، توصیه‌ کرد: از دانش آموزانی که در اینجا حضور دارند، خواهشمندم که با نهایت سعی و تلاش، مطالبی که در کلاس های آموزشی گفته می‌شود را بیاموزند و این مطالب را در طول مسیر زندگی خود اجرا کنند.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار