معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اردوهای دانش‌آموزی، موجب تقویت روحیه همکاری جمعی می‌شود

تهران(پانا)- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی در هر مقطعی را موجب تقویت روحیه همکاری جمعی دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۶۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای دانش‌آموزی، موجب تقویت روحیه همکاری جمعی می‌شود

فرشته اکبریان معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در آئین برگزاری افتتاحیه اردوی قطب یک دانش آموزان دختر در اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند به میزبانی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های سه گانه اعضای سازمان دانش آموزی ، مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا در راستای تحقق مأموریت ها با رویکرد تمام ساحتی، تحولی و امید آفرینی و نگاه انقلابی برنامه های مفیدی درحال اجرا دارد.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: اردوهای ملی و قطبی دانش آموزان دختر، نماد همدلی و هویت اسلامی و ایرانی برای تمرین معنویت و زندگی است و دانش آموزان هرآنچه آموخته اند تمرین می کنند؛ تمرینی برای زندگی اجتماعی آینده نه چندان دور که برای آبادانی کشور استفاده خواهد شد .

اکبریان بیان کرد: برگزاری اردوها یکی از جذابترین برنامه‌های سازمان دانش آموزی و فضایی بسیار مناسب برای بروز و ظهور فعالیت های اعضا ومربیان سختکوش ما است و قطعا مسئولین برنامه های خوبی برای دانش آموزان در این اردو خواهند داشت، امیدواریم که برنامه ها به بهترین شکل برگزارشده وبه خوبی به پایان برسد .

وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان حاضر در اردوی ملی قطب یک دختران، خاطر نشان کرد: شما آینده سازان میهن اسلامی هستید که درکنار تحصیل تلاش می کنید مهارت‌ها را هم بیاموزید؛ ما به وجود شما دانش آموزان مؤمن، انقلابی و کوشا که پله های ترقی و پیشرفت جامعه و نظام اسلامی را طی می کنید افتخار می کنیم .

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار