مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه سوادآموزی و شهرداری ملارد

ملارد (پانا) - مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری نشست تعاملی و همکاری با معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد در راستای مسئولیت‌های کاهش بی‌سوادی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه سوادآموزی و شهرداری ملارد

آذر خشنود، مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری نشست تعاملی با اکرم چراغی، معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد با هدف ایجاد همکاری دوطرفه در مبارزه با بی‌سوادی خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: این همکاری با هدف شناسایی و جذب بی‌سوادان شاغل در شهرداری، اجرای برنامه‌های آموزشی متناسب با نیاز سوادآموزان در کلاس‌ها، تأمین بخشی از فضاهای آموزشی کلاس‌ها، تأمین بخشی از امکانات و تدارکات کلاس‌ها، مشارکت در تهیه، تولید و چاپ کتب مهارت‌های اساسی زندگی از جمله توافقات سوادآموزی آموزش و پرورش با معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است.

خشنود ضمن اشاره به فواید بی‌شمار خانه فرهنگ در اقدامات آموزشی و فرهنگی افزود: پیگیری و شناسایی بی‌سوادان از طریق شورایارهای محله، از برگزاری مسابقه، برگزاری جلسه در سالن جلسات، چاپ بروشور و‌ پوستر، تهیه جوایز ، تبلیغات سطح شهر و تلوزیون شهری و بهره‌گیری از خانه‌های فرهنگ‌ از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار