بارش باران در استان‌های ساحلی دریای خزر

تهران (پانا) - طبق اعلام سازمان هواشناسی از اواخر وقت دوشنبه ( ۱۴شهریور) با نفوذ هوای مرطوب و خنک از شمال غرب کشور،‌ در استان اردبیل و سواحل دریای خزر تا روزهای پایانی هفته آینده بارش باران و کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.

کد مطلب: ۱۳۰۵۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران در استان‌های ساحلی دریای خزر

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم و در شرق و شمال شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید پدیده غالب خواهد بود.

تا آخر هفته در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد. طی دو روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

طی سه روز آینده در برخی مناطق استان خوزستان و جنوب ایلام در بعضی ساعات گرد و غبار رقیق رخ خواهد داد.

از اواخر وقت دوشنبه ( ۱۴شهریور) با نفوذ هوای مرطوب و خنک از شمال غرب کشور،‌ در استان اردبیل و سواحل دریای خزر تا روزهای پایانی هفته آینده شاهد بارش باران و کاهش محسوس دما خواهیم بود.

آسمان تهران فردا (۱۱ شهریور) صاف در بعضی ساعات وزش باد و در اواخر وقت غبار رقیق با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۱۲ شهریور) صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد و در بعد از ظهر کمی ابری با احتمال افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۱۰ و ۱۱ شهریور) اهواز با دمای ۴۷ و۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار