دریافت ۳ پرچم افتخار، توسط دانش آموزان خراسان شمالی در اردوی قطبی گلستان

بجنورد (پانا)_ دختران اعزامی خراسان شمالی به اردوی قطبی با میزبانی استان گلستان، موفق به کسب سه پرچم افتخار با عنوان های مختلف شدند.

کد مطلب: ۱۳۰۵۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دریافت ۳ پرچم افتخار، توسط دانش آموزان خراسان شمالی در اردوی قطبی گلستان

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی با بیان تبریک و ابراز خرسندی از تلاش های مدرسان، مربیان و دانش آموزان شرکت کننده در این اردو گفت: در این اردوی قطبی با حضور نمایندگان استان های گلستان، مازندران، خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی برگزار گردید، 21 نفر از دانش آموزان دختر عضو سازمان دانش آموزی خراسان شمالی نیز به این اردو اعزا شدند که موفق به دریافت سه پرچم افتخار با عنوان های "دیانت و معنویت"، "نظم و انضباط" و "خلاقیت و نوآوری" شدند.
حسین کنعانی افزود: در طول برگزاری اردو، دانش آموزان در برنامه های متنوعی از جمله حضور در نمازهای جماعت، محفل انس با قرآن و بیان مفاهیم قرآنی، عطرافشانی و قرائت فاتحه بر گلزار شهید گمنام واقع در محوطه اردوگاه صالحین شیرآباد، اجرای سرودهای سلام فرمانده و رفیق شهیدم، مسابقه های فرهنگی، هنری و ورزشی، نظافت جمعی خوابگاه، نرمش صبحگاهی، فعالیت های فرهنگی، بازی های اردویی و ورزشی، کارگاه های آموزشی با موضوع های خبرنویسی، امداد و نجات، جهت یابی، چادر زنی، ساخت اجاق، کوهپیمایی و... ، پرسش و پاسخ (جهاد تبیین) با محور موضوعی پاسخ به شبهات دفاع مقدس، پیمایش جنگل و بازدید از آبشار طبیعی شیرآباد، برنامه های آیین افتتاحیه و اختتامیه و... مهارت هایی را برای حضور شایسته در جامعه و انتقال آن به سایر دانش آموزان استان خود فراگرفتند.
وی گفت: در آیین اختتامیه اردو، با حضور حسین عبادتی قائم مقام معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی کشور، خانواده معظم خلبان شهید محمد جواد بای (عضو سازمان دانش آموزی) و جمعی از مدیران سازمان دانش آموزی استان های شرکت کننده در این اردوی قطبی، از "خاطره های اردویی دانش آموزان" و "سخنی با مربیان" در قالب دو کتابچه رونمایی شد تا پس از چاپ، یک نسخه از آن در اختیار استان های شرکت کننده در این اردو قرار خواهد گرفت.
لازم به یادآوری است با ارزیابی داوران اردو، دانش آموزان سازمان دانش آموزی خراسان شمالی نیز در مسابقه سفالگری و ساخت قلعه سفالی جلال الدین (یکی از آثار میراث قرهنگی و گردشگری استان خراسان شمالی) موفق به کسب رتبه اول این مسابقه شدند.
خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار