مدیرکل آموزش و پرورش در افتتاحیه دوره یاوران ولایت دختران:

بسیج شجره طیبه است و سندتحول بنیادین بدنبال حیات طیبه است

بجنورد(پانا)-مدیرکل آموزش و‌پرورش استان در آیین افتتاحیه یاوران ولایت اظهار کرد:بسیج شجره طیبه است و سند تحول بنیادین، راه رسیدن به حیات طیبه است.

کد مطلب: ۱۳۰۵۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بسیج شجره طیبه است و سندتحول بنیادین بدنبال حیات طیبه است

ابوالقاسم اکبری در جمع فرماندهان دختر بسیج در مدارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دولت و قدردانی از زحمات سردار فرجی فرمانده محترم سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی و جناب سرهنگ حاتمی جانشین محترم ایشان، گفت:بسیج شجره طیبه و سندتحول بنیادین آموزش و پرورش بدنبال حیات طیبه است و نگاه سند تحول هم نگاه تربیت تمام ساحتی است.
اکبری افزود: نگاه ما در آموزش و پرورش باید نگاه تربیتی باشد و شما فرماندهان دختر بسیج باید تلاش کنید زینب گونه و فاطمی وار در سطح مدارس به تربیت انقلاب گونه و تمام ساحتی دوستان خود بپردازید و با جهاد تبیین در تمام حوزه ها و بیان دستاورد های انقلاب، امید آفرینی را در میان دوستانتان تقویت کنید.

اکبری در پایان به برگزاری دویست نمایشگاه انقلاب در سطح مدارس به مناسبت ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت:در سطح کشور بیست نمایشگاه مدرسه برتر انتخاب شدند که دستاورد استان ما در نمایشگاه دختران هفت و در نمایشگاه پسران سه مدرسه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار