معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور:

نقطه اول تحول معلم است

نیشابور (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور گفت نقطه اول تحول معلم است.

کد مطلب: ۱۳۰۵۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نقطه اول تحول معلم است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور در جمع مدیران مدارس متوسطه نیشابور، ظرفیت‌های علمی، خیری، گردشگری و تاریخی این شهرستان را ستودنی دانست و به تشریح فعالیت‌های پروژه مهر پرداخت.

محمود رضایی اوندری با اظهار خرسندی از توفیقات حاصل شده توسط دانش آموزان این شهرستان، گفت: نقش یک مدیر مدرسه، نقش راهبری است. نظام تعلیم و تربیتی که در راس تمام مستندات آن، معلم قرار گرفته است باید کرامت و جایگاه والای نیروها را حفظ کند و اگر امروز در بستر آموزش و پرورش چالش هایی دیده می شود، در گام اول باید عزت معلم حفظ شود و ما باید این جایگاه والا را تامین کنیم.

وی عنوان کرد: در واقع نسخه شفابخش ما در گام اول، مدرسه محوری است و نقطه اول این تحول، معلم خواهد بود.

وی با تاکید بر نقش سواد رسانه ای در آموزش، افزود: استفاده از بستر آموزش های تلفیقی و ایجاد یک مهر پرنشاط و متفاوت در ایام پساکرونا، از اهداف مهم ماست.

معاون آموزش متوسطه نیشابور خاطرنشان کرد: در روز آغازین مهر ماه در تلاشیم، جلب مشارکت سایر ارگان ها و نهادها، برنامه محوری در تمامی حوزه ها، افزایش میزان رضایت مندی اولیاء و دانش آموزان، سیاست گذاری و ایجاد شورای پروژه مهر و اطلاع رسانی در جهت آگاهی مردم از آموزش های حضوری را به نحو شایسته و مطلوب انجام دهیم.

رضایی اوندری ادامه داد: جاماندگان از تحصیل در خراسان رضوی آمار بالایی را به خود اختصاص داده است که در این راستا باید پوشش تحصیلی را با جدیت دنبال کنیم.

آموزش و پرورش متعلق به همه افراد است از این رو باید هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی به طور کامل انجام شود.

از توانایی های تشکل های مختلف در پروژه مهر استفاده شود تا بتوانیم به اهداف تبیین شده در پروژه مهر دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار