حضور مدیرکل آموزش و پرورش قم در جمع نمازگزاران مسجد قبا

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش قم همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت، در جمع نمازگزاران مسجد قبا واقع در پردیسان قم حضور یافت.

کد مطلب: ۱۳۰۵۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل آموزش و پرورش قم در جمع نمازگزاران مسجد قبا

همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش قم در جمع نمازگزاران مسجد قبا حضور یافت و به سوالات و مراجعات مردمی در مورد آموزش و پرورش پاسخ داد.

وی در سخنان خود با اشاره به زیباترین فعالیت های مدارس یعنی مراسم صبحگاهی، قرائت قرآن و نمازهای جماعت اشاره کرد و از اولیای دانش‌آموزان خواست آنان نیز در نماز جماعت مدارس، کنار دانش آموزان حاضر شوند و بر رونق آن بیفزایند.

رحیمی همچنین به اجرای طرح اتقان در راستای توانمندسازی قرآنی آموزگاران مقاطع ابتدایی از سال تحصیلی آینده نیز اشاره کرد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: در سفر بعدی ریاست جمهوری به قم درخواست ساخت استخر دانش آموزان را نیز مطرح خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش قم روحانیون شاغل در آموزش و پرورش که به ۵۰۰ الی ۶۰۰ نفر می‌رسند نیز اشاره کرد و گفت: در سطح کشوری بعد از استان خراسان رضوی، قم بیشترین تعداد روحانی شاغل را دارد.

وی همچنین عنوان کرد: بافت جنسیتی معلمان قم ۴۰ به ۶۰ است یعنی ۶۰٪ معلمان قم زن هستند و ۴۰٪ دیگر مرد ، در سال های پیش اکثریت مقاطع پسرانه دارای معلم خانم بودند البته لازم به ذکر است که سال های تحصیلی آینده، پسران بالای سوم ابتدایی معلم خانم نخواهند داشت.

طی ایام هفته دولت، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به همراه کارشناسان این اداره کل و همچنین مدیران نواحی در چندین مسجد حضور یافتند و به سوالات و مراجعات مردمی پاسخ دادند.

دانش آموز خبرنگار: حانیه حسین پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار