دیدار رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک با بنیانگذار دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع)

خیاطیان: دولت سیزدهم ‌پذیرای دیدگاه‌های استراتژیک همه نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور است

تهران (پانا) - رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری به همراه جمعی از مدیران این مرکز با حضور در منزل ‌مسعود درخشان، بنیانگذار دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) با این استاد دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۵۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
خیاطیان: دولت سیزدهم ‌پذیرای دیدگاه‌های استراتژیک همه نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور است

‌‌به گزارش روابط عمومی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، پیرو تأکیدات رئیس جمهوری مبنی ‌بر استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی کشور در تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم، ‌محمدصادق خیاطیان، رئیس مرکز بررسی‌ها به همراه جمعی از مسئولان این مرکز با ‌مسعود درخشان، استاد تمام اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و بنیانگذار دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام دیدار و گفت‌وگو کردند.

هدف از این دیدار، استفاده از اندیشه‌ها و تجارب راهبردی اقتصادی مسعود درخشان در انجام ماموریت‌های مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری بود.

در این دیدار که در منزل این استاد برگزار شد، ابتدا ‌سیدمهدی زریباف، سرپرست معاونت اقتصادی مرکز بررسی‌های استراتژیک به تشریح فعالیت‌های این معاونت پرداخت و خلاصه‌ای از عناوین و موضوعات اقتصادی بررسی‌شده در این مرکز را ارائه کرد.

درخشان نیز در این دیدار با اشاره به گستردگی مسائل و چالش‌های اقتصادی امروز کشور، بر لزوم تمرکز بر مسائل راهبردی متناسب با ظرفیت‌های کارشناسی مرکز تاکید و با اشاره به اثر جدید خود، خواهان بررسی این اندیشه‌ها و نیز توجه به نظرات نخبگانی و دانشگاهیان در فرایندهای سیاستگذاری و تصمیم‌گیری کشور شد.

سپس ‌محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک با دعوت از این استاد دانشگاه برای ارتباط مستمر با این مرکز، دولت سیزدهم را پذیرای دیدگاه‌های استراتژیک همه نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار