مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

رشد بالای جمعیت دانش‌آموزی و کمبود فضای آموزشی در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در مراسم افتتاح یک باب مدرسه شش کلاسه خیرساز گفت چالش‌های زیادی در زمینه کمبود فضای آموزشی با توجه به رشد بالای جمعیت دانش‌آموزی در اسلامشهر وجود دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رشد بالای جمعیت دانش‌آموزی و کمبود فضای آموزشی در شهرستان اسلامشهر

در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز « فاطمه حجره» اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: با کمک خیرین محترم زمینه تحصیل دانش‌آموزان در زمینه تعلیم و تربیت در شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه چالش‌های زیادی در زمینه کمبود فضای آموزشی در شهرستان وجود دارد، افزود: رشد بالای جمعیت دانش‌آموزی در اسلامشهر مهمترین مسأله در زمینه مدرسه‌سازی است

مدرسه خیرساز «فاطمه حجره» با زیربنای ۲۴۰۰متر و ۵۱۰ متر مربع بنا در یک طبقه دارای شش کلاس درس و با اعتبار دو میلیارد هشتصد میلیون تومان به صورت خیری و مشارکتی ساخته شده است.

در این مراسم معاون هماهنگی اقتصادی استاندار تهران، فرماندار اسلامشهر، معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران و سایر مسئولان استانی و منطقه حضور داشتند.

در جریان سفر یک روزه حشمت‌الله عسگری، معاون هماهنگی اقتصادی استاندار تهران به شهرستان اسلامشهر، سالن ورزشی شهدای مدافع حرم روستای حسین‌آباد، خط جدید تولید کفش و پروژه آبیاری تحت فشار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار