معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش فشافویه:

پاداش کار ما، موفقیت و کسب تجربه‌های خبرنگاران پانا در عرصه خبرنگاری است

فشافویه (پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پروش فشافویه در جلسه تقدیر از خبرنگاران پانا گفت پاداش کار در فعالیت‌های پرورشی، موفقیت، کسب رتبه‌ها و تجربه‌هایی است که شما در عرصه خبرنگاری به دست می‌آورید.

کد مطلب: ۱۳۰۳۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پاداش کار ما، موفقیت و کسب تجربه‌های خبرنگاران پانا در عرصه خبرنگاری است

علی غلامی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پروش منطقه فشافویه بیان کرد: زمانی جایگاه و موقعیت یک فرد در جامعه مهم است که هر فرد برای خودش ارزش و احترام قائل شود. انسان هر کاری که می‌کند باید منتظر بازخورد کار خود باشد و هر کاری که می‌کند باید با دلیل و منطق انجام دهید.

وی با اشاره به سختی‌های کار خبرنگاری افزود: هیچ جای زندگی مطلق نیست و ما نباید یک چیز محدود را هدف قرار بگیریم تا به هدف خود برسیم و برای رسیدن به هدف خود باید تلاش‌ها و سختی‌های زیادی را تحمل کنیم و همه این روزها می‌گذرد و باید قدر این روز‌ها را بدانیم. گاهی ممکن است به جایی از زندگی برسید که محیط تاثیراتی داشته باشد یا به ظاهر اتفاقی بیفتد که به آن شانس می‌گویند، ولی چیزی که نتیجه‌اش قطعی و تلاش و خواستن خود انسان است، شانس نام نمی گیرد. هیچ وقت خودتان را با دیگران مقایسه نکنید بلکه از افراد موفق الگوبرداری کنید و از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنید که هر فرد در زندگی فقط یک فرصت دارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش فشافویه خاطرنشان کرد: مزد کار ما، موفقیت و کسب رتبه‌های شما است و تجربه‌هایی که شما از عرصه خبرنگاری به دست می‌آورید.

در ادامه علی غلامی کسب رتبه اول کشوری رشته مجری‌گری توسط دانش‌آموز خبرنگار پانا در جشنواره فرهنگی هنری کانون‌ها را به علی حاجم زاده تبریک گفت.

غلامی گفت: این روز‌ها سطح سواد رسانه‌ای افزایش یافته و ما باید قوی‌تر و به‌روز‌تر از گذشته و یک قدم از مخاطب بالاتر باشیم؛ خبرنگاری فقط تهیه خبر نیست، بلکه ما می‌توانیم با حضور در اجتماع درس زندگی را یاد بگیریم. در آخر هم او با آرزوی سربلندی و موفقیت برای خبرنگاران پانا، روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت.

در ادامه این جلسه، علی حاجم زاده خبرنگار پانا و رتبه اول کشوری در رشته مجری‌گری بیان کرد: پانا را فقط یک پل در نظر بگیرید که از آن عبور کنید و به هدف و موفقیت برسید، روی این پل هزاران آدم خوب و بد عبور می‌کنند و پانا این جسارت را یاد می‌دهد که آدم‌ها را بشناسیم و با افراد مختلف اجتماع آشنا شویم.

علت ورود من به رشته مجری‌گری پانا بود و این موفقیت را مدیون پانا هستم

علی حاجم زاده خاطرنشان کرد: نشستن روی پل یا تمرکز کردن فقط به پانا، آن موفقیت‌های بزرگ و آرمان‌ها را به ما نمی‌دهد و علت ورود من به رشته مجری‌گری پانا بود و من این موفقیت را مدیون پانا هستم.

حاجم زاده ادامه داد: روز خبرنگار را به همکاران تبریک می‌گویم. حضرت زینب(س) به همه ثابت کرد که خبرنگاری چه شغلی است و صحنه‌ای را ماندگار کرد که ما بعد از ۱۴۰۰ سال بعد از آن واقعه هنوز عزاداری می‌کنیم. من معتقدم شغل خبرنگاری بسیار شریف، ارزشمند و پراسترس است و از طرفی هم درد جامعه را با قلم خود بیان می‌کند و با دوربین خود به تصویر می‌کشد.

در ادامه لیلا سادات کربلایی عبداللهی، مامور سازمان دانش‌آموزی ضمن تبریک و تهنیت به خبرنگاران بیان کرد: از اینکه یک سال در کنار شما هستم بسیار خوشحالم و تجربه‌های خوبی کسب کردم. از نظر من پانا دریچه‌ای است که ما می‌توانیم به استعداد‌های نهفته درونمان بخصوص در زمینه‌های نویسندگی و عکاسی پی ببریم.

لازم به ذکر است: در این جلسه خبرنگاران پانا گفت و گوهایی کردند و درباره‌ تجربه و درس‌هایی از زندگی که در این عرصه کسب کرده‌اند، مطالبی بیان کردند.

در پایان نیز از خبرنگاران فعال پانا تقدیر شد.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس عبدالهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار