پیشتازان پارسیان به اردوی قطبی اعزام می‌شوند

هرمزگان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پارسیان از اعزام ۶ پیشتاز دختر و پسر به اردوی قطبی شهرستان دماوند در دهه اول شهریورماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان پارسیان به اردوی قطبی اعزام می‌شوند

مذکور نکوزاد در این باره گفت: بی شک یکی از بسترهای مهم تربیت دانش آموزان، اردوی دانش آموزی است که نقش بسزایی در شکل گیری شخصیت این عزیزان دارد و می توان در سطح مدرسه، منطقه، استان یا ملی برگزار کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی در ادامه افزود: اردوهای سازمان دانش آموزی یکی از بهترین برنامه هایی است که در سطح کشور برگزار می شود، چرا که بسیار هدفمند و با برنامه بوده و برای تک تک لحظه های افراد شرکت کننده برنامه ریزی لازم صورت می گیرد و اکنون پس از ۲ سال وقفه به علت بیماری کرونا شاهد برگزاری اردوی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی هستیم و به دلیل تمرکززدایی و استفاده از ظرفیت دیگر اردوگاه های کشور به صورت قطبی در چند استان که دارای آب و هوای مطلوب باشند برگزار می‌شود.

مذکور نکوزاد، سهمیه استان هرمزگان در اردوی قطبی امسال را ۲۸ پیشتاز دختر و پسر اعلام کرد و گفت: با پیگیری های مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان توانستیم ۶ سهمیه را به پیشتازان دختر و پسر منطقه اختصاص دهیم که تاریخ اعزام پسران سوم شهریور و دختران نهم شهریور خواهد بود و به دلیل ایمنی سفر با قطار محل اردوی پیشتازان هرمزگان اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند انتخاب شده است.

لازم به ذکر است از حسین عباسیان، مدرس تشکیلات پیشتازان به عنوان نماینده استان جهت فعالیت در کمیته فرهنگی اردو دعوت به عمل آمده است که مسئولیت برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی را بر عهده خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار