اولیا با مدارس در مسائل آموزشی، تربیتی و پرورشی تعامل کنند

دستگردان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش منطقه دستگردان، الزامات توسعه اقتصادی را توجه به دو مقوله است افزایش مهارت‌ها و سرمایه انسانی صالح دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۳۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اولیا با مدارس در مسائل آموزشی، تربیتی و پرورشی تعامل کنند

ابراهیم قلی پور، رئیس آموزش و پرورش منطقه دستگردان، درگفتگوباخبرنگار پانا گفت: پیشرفت، مستلزم برنامه ریزی اصولی و منظم است، به گونه ای که خروجی ما تربیت نیروی انسانی صالح همراه با مهارت و تخصص باشد تا به مقصود خود که سیر الی الله و حیات طیبه است از جمیع جهات برسیم.

وی، بر حاکمیت آموزش پرورش برای شروع و گذر از آموزش و پرورش سنتی به مدرن منطبق با سند تحول تأکید کرد و ادامه داد: اگر از حاکمیت آموزش و پرورش و تحقق اهداف سند تحول غافل شویم، تربیت شدگان جامعه، نیروهای کار رباتیکی بیشتر نخواهند بود. با این نگرش، باید پرسید آیا نهادی که عموم حتی مقامات بالا دستی، به آن نگاه مصرفی دارند، می تواند حکمرانی داشته یا تعیین کننده باشد؟

رئیس آموزش و پرورش منطقه دستگردان، بر لزوم مشارکت نهادها و دستگاه های متولی فرهنگ در فرایند تعلیم و تربیت تأکید کرد و ادامه داد: ‌والدین نیز به عنوان بازویی توانا و رکن آموزش وپرورش، باید در این فرایند حضور و مشارکت جدی داشته و با اولیای مدارس تعامل گسترده‌ای در مسائل آموزشی، تربیتی و پرورشی داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار پانا: مهدیه تقی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار