رئیس جمعیت هلال احمر:

حل بحران آب اولویت سازمان هلال احمر است

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر گفت اگر به کمک هلال احمر نیاز باشد تمام قد در خدمت آنان باشیم تا استان از حالت اضطرار خارج شود در این میان، ما نیز در کنار هموطنان عزیزمان خواهیم بود تا شرایط کاملا پایدار شود.

کد مطلب: ۱۳۰۳۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
حل بحران آب اولویت سازمان هلال احمر است

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در شورای بحران آب در استانداری همدان در جمع استاندار، معاون وزیر نیرو، رییس سازمان داوطلبان هلال احمر و دکتر عرفانی قائم مقام سازمان امداد و نجات و سایر اعضای شورای تامین استان ضمن تشکر از اقدامات دقیق و هوشمندانه‌ استاندار و مسئولین مربوطه استان همدان در حل مشکل کمبود آب گفت: این عزیزان تاکنون زحمات بسیاری را کشیده‌اند و برای ما ارزشمند و ستودنی است؛ همین اقدامات روحیه همکاری را میان مردم و مسئولین ایجاد می‌کنند بسیار شایسته است. توصیه می‌کنیم افرادی هم که چاه آب دارند زمانی که این بحران را می‌بینند به همنوعان خود کمک کنند.

وی درباره سفر به استان همدان گفت: زمانی که ما خبر کمبود آب در این استان را شنیدیم به استان همدان سفر کردیم تا ضمن بیان خدا قوت، از نزدیک از استان نیز بازدید کنیم ضمن اینکه اگر به کمک هلال احمر نیاز باشد تمام قد در خدمت آنان باشیم تا استان از حالت اضطرار خارج شود در این میان، ما نیز در کنار هموطنان عزیزمان خواهیم بود تا شرایط کاملا پایدار شود.

رییس جمعیت هلال‌احمر افزود: در حال حاضر هلال احمر یک میلیون بطری، یک و نیم لیتری آب آشامیدنی تحت مدیریت استاندار به همدان فرستاده است تا با هماهنگی فرماندار توزیع شود ۲۰ هزار گالن بیست لیتری هم در اختیار مسئولین قرار می‌گیرد ضمن اینکه باتوجه به درخواست‌ها تانکر چرخ دار هم در صورت وجود در هلال احمر به این استان انتقال می‌یابد ضمن اینکه از ظرفیت‌های خیرین نیز بهره خواهیم برد.

کولیوند درباره خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین عنوان کرد: طی یک تا دو هفته آینده باید علاوه بر تنش‌های کمبود آب برای خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین آماده شویم زیرا آنان نیز به جمعیت اضافه می‌شوند به این معنا که میزان آب مورد نیاز نیز افزایش پیدا می‌کند، گرچه هلال احمر شما را تنها نمی‌گذارد و به شما کمک می‌کند .

وی در پایان مطرح کرد: امید است با تدبیر، اراده و همدلی که وجود دارد از این تنش عبور کنیم. قطعا تمام تلاش دولت خدمت‌رسانی به مردم است و دغدغه کمبود آب ، دغدغه همه مسئولین کشوری نیز است. بر این اساس، پیگیری‌های لازم توسط وزارت نیرو و دولت انجام می‌شود. ما نیز گزارشی را تهیه و همه مستندات و عواملی که در جلسات گفته شده را به رییس جمهور ارایه خواهیم کرد تا انشالله امکاناتی را ایجاد کنیم و هرچه سریعتر از این شرایط خارج شویم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار