بازدید آیت‌الله رئیسی از نمایشگاه دستاوردهای یک‌ساله وزارت آموزش‌و‌پرورش

تهران (پانا) - سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش پرورش، با شعار «آموزش‌وپرورش دانش‌بنیان و تحول‌آفرین، پیشران ایران قوی» با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید آیت‌الله رئیسی از نمایشگاه دستاوردهای یک‌ساله وزارت آموزش‌و‌پرورش

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس‌جمهور در ابتدای ورود به سالن اجلاس سران، از نمایشگاه دستاوردهای یک ساله وزارت آموزش‌و‌پرورش که مبتنی بر اهداف سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در راستای سند تحول دولت مردمی انجام شده است، بازدید کرد.

در این بازدید، وزیر آموزش و پرورش با تشریح فعالیت های انجام شده در یک سال گذشته برخی از مهمترین این دستاوردها را بیان کرد و از حمایت رئیس جمهور برای قانون رتبه بندی معلمان، تصویب طرح تثبیت یادگیری در ستاد ملی کرونا و ... تشکر کرد.

شایان ذکر است، در این نمایشگاه، آثار برگزیده چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا، «معلمان پرچمداران جهاد تبیین»؛ شرحی از فعالیت ها، برنامه‌ها و اقدامات یک ساله انجام شده در وزارت آموزش‌و‌پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین با رویکرد جهاد تبیین، فعالیت های قرارگاه های جهادی وزارت آموزش و پرورش و... به نمایش گذاشته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار