دیدار اعضاء شورای معاونین آموزش و پرورش با امام جمعه بجنورد

خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان بجنورد در این دیدار با عنایت به اهمیت تعلیم و تربیت گفت: معلمان از فرصت كلاس درس برای تربیت دانش آموزان به بهترین شیوه، استفاده كنند چون اندیشه و تفكر جوانان و نوجوانان همانند زمینی بایری است كه با جذب آن با شیوه های نوین می توان آنها را هدایت كرد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا، حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینكه در آموزش و پرورش كار احیا و هدایتگری است افزود: بارور كردن روح و فكر دانش آموزان و هدایت به راه سعادت و دوری از گناه باید اولویت كار در آموزش و پرورش باشد.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یاد آورشد: تاكیدات فراوانی از سوی پیامبر اسلام (ص)برای علم و علم آموزی آمده است كه نشان از جایگاه بالای آن دارد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یاد آورشد: تاكیدات فراوانی از سوی پیامبر اسلام (ص)برای علم و علم آموزی آمده است كه نشان از جایگاه بالای آن دارد.
وی جنگ امروز را جنگ فرهنگی عنوان و خاطر نشان كرد: تنها امید دشمنان برای ضربه زدن به ما از راه فرهنگ است كه رهبر انقلاب این مسئله را بسیار تاكید نموده اند.
حجت الاسلام یعقوبی تصریح كرد: فكر جوان و نوجوان زمین بایر است هر كه این فكر را زنده كند این جوان از آن اوست از این رو باید مراقب باشیم در این امر دشمنان از ما سبقت نگیرند.
امام جمعه بجنورد حركت و رفتار معلم در سر كلاس را الگویی برای دانش آموزان در طول سال تحصیلی دانست و تاكید كرد: كار معلم كلیدی است و آموزه های او در كلاس درس برای همیشه در ذهن دانش آموزان می ماند.
مدیر آموزش و پرورش بجنورد نیز در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از تلاش های امام جمعه بجنورد گفت: توجه به مسائل فرهنگی در خطبه های نماز جمعه تاثیرات خوبی در سطح جامعه دارد.
جمشید عین بیگی با بیان اینكه بجنورد بیش از 7 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد افزود: فرهنگیان تاثیرات قابل توجهی در عرصه فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند از این رو در نشست با مدیران و معلمان تاكید شده است برنامه ریزی های لازم در جهت هدایت دانش آموزان به سوی مسائل اعتقادی با دقت انجام گیرد.
وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ورود رهبر انقلاب به استان خراسان شمالی عنوان كرد: بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان استان كه سال گذشته انجام شد امروز نیز نقشه راه و راهنمایی برای ما است.
وی در پایان خاطر نشان كرد: آموزش و پرورش و مدارس شهرستان با تشكیل ستاد پروژه مهر و برنامه ریزی از هر نظر آماده و مهیای آغاز سال تحصیلی جدید و ورود دانش آموزان به كلاس های درس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار