تقدیر از مربیان برتر پیشتاز شهرستان بم

کرمان (پانا) - تقدیر از مربیان برتر پیشتاز مدارس تمام تشکیلاتی شهرستان بم با حضور محمود رجبی پور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مربیان برتر پیشتاز شهرستان بم

محمود رجبی پور، رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در جمع مربیان برتر سازمان دانش آموزی از فعالیت چشمگیر مربیان و مدارس تمام تشکیلاتی تشکر کرد.

وی بر برگزاری سفرهای تربیتی تشکیلاتی برای مربیان و یاور مربیان در فضاهای اردویی تاکید کرد.

رجبی پور استعدادیابی و نقش دادن به دانش آموزان را مهم دانست و گفت: ایجاد انگیزه، استعدادیابی و یاددهی مهارت های زندگی در پیشرفت تحصیلی و تربیتی نیروی کارآمد در نظام آموزشی نقشی بی بدیل دارد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان با اشاره به شجاعت و رشادت ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز در جبهه های نبرد حق علیه باطل، گفت: به پاس مجاهدت‌ها و رشادت های شهیدان و به منظور ترویج فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه، هرساله تعدادی از شهدا به عنوان شهید شاخص معرفی می شوند و امسال شهید علی عرب، نوجوان ۱۶ ساله شهرستان زرند از توابع کرمان به عنوان شهید شاخص دانش آموزی کشور معرفی شده است که انتظار می رود در این زمینه تبلیغ و اطلاع رسانی مناسبی صورت پذیرد.

وی در تشریح رشادت های این شهید افزود: شهید علی عرب که به ققنوس دفاع مقدس معروف است، در عملیات کربلای ۱ در آتش سوخت و لب از لب نگشود تا عملیات لو نرود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار